Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Melanotan. Tips, bruk, erfaringer og innføring.


VonOs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_karianne_*
Ja jeg har brukt det en gang. Kjøpte 10mg og kjørte en liten dose på 0.3mg om dagen. Fikk en fin farge, men det kommer mye raskere hvis man får litt sol på kroppen også. Merket ikke stort til bivirkninger. Det værste var vel å sette sprøyta de første gangene.  Det er heldivis bare en liten insulinsprøyte man kan sette i feks magen og låret så man kjenner det ikke engang.

9411138[/snapback]

 

jeg tenkte kjøpe det nå, men er så usikker på om man skal velge melanotan eller melanotan 2.

 

Hva brukte du? Og hvor mye satte du i hver dose til din kroppsvekt.

 

Tok dte lang tid for deg og se resultater...

Lenke til kommentar

Jeg brukte melatonan 2. Jeg veier 75kg og satt en 0.3mg dose. 0.2-0.3 er vel egentlig minimum man må ha.

 

Det var vel rundt dag 17 jeg først merket at fargen begynte å komme. Begynte å ta litt sol fra dag 20 og fram til 30 og da kom fargen fort.

Man trenger ikke sole seg for å få farge, men det hjelper veldig.

Endret av tonna
Lenke til kommentar
Gjest Anders Tistedal

Hei, jeg bestile fra [email protected] og fikk varene i dag.

 

Han sender dette innenlands og ingen fare for toll e.l.

 

Han svarte alle spørsmålee mine, og jeg skjønner ikke hvorfor folk bestiller fra USA, når de kan bestille fra norge.

 

Gleder meg til å prøve første gang i kveld.

 

Anders :D

Lenke til kommentar
Hvordan er prisen derfra?

9424937[/snapback]

 

Jeg betalte 800 kr, da var sending med postoppkrav og nåler inkludert i den prisen.

Synes det er mye bedre å bestille fra innland, da peptider ikke bør ligge lenge i romtemp. Dessuten kunne han svare på alle spørsmål jeg spurte han om. Han hadde brukt dette lenge, og anbefaler mindre doser enn andre. Han virker god som gull!

Lenke til kommentar
Da så. De fleste som selger innenlands pleier å ta seg godt betalt. 1300-1700kr for 10mg. Men man kan jo fremdeles få 3 pakker til 800kr. Sjansen er vel liten for alle blir stoppet.  Men dette er vel egentlig ikke lov til å diskutere siden det ikke er lov å selge det i norge.

9424981[/snapback]

 

 

Det er det vel, bare det er til forskning.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_karianne_*

jeg ville aldri kjøpt fra noen bare for han kan svare bra på spørsmål. Det ville jeg og kunnet om jeg hadde tjent penger på det. Kan være "vannet ut" melanotan 2.

 

Vet det er en del som har blitt lurt på det.

 

Har du noe garantier at han i Norge selger ordentlig og det er rett som de andre sier. Er ikke lovlig å selge, men er lovlig å kjøpe eller importere til eget bruk for en periode. Vet ikke hvor lenge, men ikke lov å selge videre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvis jeg ikke husker helt feil solgte Proteinfabrikken dette i kapselform for noen måneder siden. De har fjernet det fra nettsiden nå.

 

Men som sagt, det er mulig jeg husker feil.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Blå lepper er helt normalt og forsvinner etter man har stoppet med melanotan. Det er også alle de andre bivirkningene folk blir overrasket over. Jeg syns det er utrolig at de setter en sprøyte med et stoff de tydeligvis ikke har lest noenting om. Det er ikke akkurat noe problem å finne ut bivirkningene. Søk på melanotan på google så finner man denne siden http://melanotan.org/. Der er det hundrevis hvis ikke tusenvis av folk som skriver om sine erfaringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...