Lakus Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Det ser kjedelig ut og grafikken er ikke så veldig bra. Vil vel heller si det motsatte. Jeg spiller det selv på PC for tiden, og jeg har det mye mer moro enn jeg hadde med bl.a Oblivion og Gothic 3. Grafikken er kanskje ikke Crysis-nivå, men for ett RPG er den absolutt veldig mye mer enn ok.
Crossfire Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 (endret) Jeg synes Two Worlds (pc) virket elendig. Spilte det i en time ca. Dialogen var råtten og det samme var grafikken/animasjonene. Men det verste var spillbarheten og interface... Endret 7. september 2007 av Crossfire
emacoolit Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 For det første: patch 1.5 er helt nødvendig. Den fikser blant annet ansikter, som etter patchen ser bedre ut enn i Oblivion. For det andre: spillet blir bare bedre og bedre jo lenger man spiller det. "Verdenen" er mye større enn i Oblivion, og måten man kan oppgradere evner og utrustning på er mye mer omfattende og engasjerende. For det tredje: grafikkmotoren er riktignok annerledes enn det meste annet på markedet. Men når man har vent seg til den, så virker grafikken i andre spill overpolert og kjedelig. For det fjerde: spillet kræsjer aldri. Jeg hadde lest på nettet at man må gi spillet en time eller to før det tar seg opp, og det stemte helt. Det jeg liker minst er at kvinnene i spillet bare er statister - med noen ørsmå unntak. Og kartsystemet er mangelfullt, både med hensyn til orientering og oversikt.
nosync Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 (endret) Jaha....bump much eller?......Du må ha bladd 3-4 sider bak i forum for å finne frem til denne.... Endret 15. september 2007 av nosync
emacoolit Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 (endret) Nei, jeg søkte på Two Worlds, fordi jeg ville uttrykke min mening om spillet. Det gjorde jeg altså i denne tråden. Endret 15. september 2007 av emacoolit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå