Gå til innhold

Beste grinde klasse på lvl 70

Hvilken klasse syns du er best å grinde med?"  

60 stemmer

1. 1. Hvilken klasse syns du er best å grinde med?"

• Druid
      3
    • Hunter
      5
    • Mage
      6
    • Paladin
      3
    • Priest
      1
    • Rogue
      8
    • Shaman
      0
    • Warlock
      32
    • Warrior
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet
Masse warlock horer her. Ingen som har hørt om hvor kraftig mage AoE farming kan være?

9420971[/snapback]

Nei, du og du. Fortell, fortell. Ta gjerne med manaforbruket, hva som kreves av gear, og hva du gjør når FN blir resistet.

9422536[/snapback]

Også må man ta med at warlocker har en av de sykeste aoe attackene hvis man vil bruke det til farming. Noe som sagt også bruker mye mana..

Den tiden mage bruker på å få tilbake mana så har jo en warlock fort drept 2 mobs til :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke testa så mange klasser på 70, men når jeg var fury med warriorn tok det seriøst helt av. tok ingen skade kan man si siden jeg fikk inn hp med bloodthirst. lvl 61 roguen min virker også som en jævlig potent farme-klasse. samme med warlock

Skrevet (endret)

bare jeg som tenker på druid her?! har selv en lvl 70 druid, og det er så kos.. drepe 6-10 mobs før du må heale, og du går aldri tom for mana.

Endret av MysticoN
Skrevet

Nå har jeg 70 hunter mage og druid, Ingen av dem er bedre å grinde med enn en warlock, uansett hvordan man ser det. Du trenger aldri en pause med warlocken.

Skrevet

Etter min mening er en ok gearet full fire mage best for grinding, iallefall der du kan aoe farme mobs. Nede ved bloodelfsene i shadowm valley farmet jeg 15-16 elfs i en smekk med magen min.

Skrevet (endret)

Her om dagen grindet jeg i 3 timer på elemental plateau alene (var midt på natten) med min DP/ruin warlock (31 affliction 21 destr)

Jeg drakk ikke en eneste gang (DP, lifetap og siphon) og var i konstant combat med 2-3 elementals

shadowbolt, siphon, coa, corr, fear, neste mob

med så høy intensitet og så mange motes som rant inn ble det faktisk moro å grinde

når man kan bruke fear sammen med dots og dark pact så kan det ikke være mange andre klasser som er mer effektive enn warlocks, spesielt dersom du har litt bra gear

Endret av Darx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...