Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, det alle sier med at pauser kun gjør at det blir slutt er kun opp til deg, eller delvis henne. Hadde selv pause med typen min nå nettopp, etter 7 måneder. Ganske like grunner som dama di, "pusete" osv. Det var dette som gjorde at jeg på en måte begynte å miste følelsene for ham, noe jeg ikke ville skulle skje. Så det funket etter nesten 2 uker da. Men etter en liten pause finner hun sikkert ut at hun ikke klarer seg lenger uten deg.. :D Lykke til!

Endret av -Silhouette
Lenke til kommentar

Ja! For all del, la henne puste litt.. Bare kutt henne ut i et par dager, uten å snakke noe til henne. Ang. meg og typen var det jeg som foreslo det (siden det var jeg som ville ha pause), og etter 2 dager med null kontakt, klarte jeg bare ikke la være.. så ordnet alt seg! :D Så håper det funker for dere også!

 

Så lykke til! ^^

Endret av -Silhouette
Lenke til kommentar

Jepp:) Har blitt fortalt av en del venner at det er akkurat det jeg skal gjøre.

 

Får se hva som skjer. Kommer hun og sier unnskyld ijgen så skal jeg grundig vurdere fremtiden vår. Hun "dumpa" meg på denne festen for noen uker siden hvis du kjenner til det. Har skrevet det i en av trådene mine, da ringte hun to timer senere og sa unnskyld. Denne gangen skal jeg ikke si jeg tilgir deg med det første for å si det sånn... Ingen fortjener sånn oppførsel.

Lenke til kommentar
Jenta er bare 15 - 16 år. Dette er helt normalt på denne alderen. Let's face it.. dere kommer ikke til å bli gift og få barn.. Så finn på noe annet å kaste bort livet ditt på.

9553976[/snapback]

Det der tenkte jeg også på helt til dama som er 15 slo opp etter 6 måneder..

Jeg var helt knust, hele min framtid som så lys ut var ødelakt, Neida..

 

Nå er jeg jammen forelsket igjen :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...