Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du skal si hei når hun kommer, men ellers ikke snakke med henne med mindre hun snakker med deg. Eller sammen med andre, om et diskusjonsemne o.l.

 

Iallefall i teorien. Vil også råde deg til å IKKE bli drita i kveld, da kan du virkelig legge egget, for å si det sånn.

9404856[/snapback]

 

Ok, det hørtes fornuftig ut. :) Heldiggvis skal ho bare innom en liten tur, er ikke sikkert ho kommer engang, så vi får se. :)

Lenke til kommentar
Hei alle sammen.

 

Jeg og dama har nå vært sammen i snart 6 måneder og den siste måneden har vi så og si nesten ikke brukt tid på hverandre. Hun har bare brukt tid på venner, noe jeg egentlig kan forstå siden vi tilbrakte hele sommerferien sammen og den var ganske adskilt fra resten av "samfunnet".

 

Og nå vil hun ha pause. Jeg er helt fra meg og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Hun fortalte hun ville ha litt avstand og heller være med venner en stund og så nevnte hun at jeg var litt for "pusete". Jeg er den personen som er veldig følsom og blir veldig fort lei meg. Noe hun synes er litt dumt. Det synes forsåvidt jeg også.

 

Er det noe dere synes jeg bør gjøre?

9393367[/snapback]

Det kan hende følelsene hennes holder på og forsvinne så hun prøver og få dem tilbake igjen, la henne få leve litt alene en stund.. Ikke ring og oppsøk henne så mye :thumbup:

 

Jeg har nettop vert ute for det samme, vert sammen i over 6 måneder, nå er det pause..

 

Hun sier hun har mistet følelsene, så jeg lar henne få tid til og få dem tilbake.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Okei da. Vel som dere alle vet, 15 år gamle jenter er jo ikke akkurat helt voksne enda, og ho kom dit dritings med venninna si. Ho sa ikke hei til meg en gang. Så jeg sa: Det er lov å si hei. :)

 

Og så følte ho seg vel litt truffet når alle sa det samme. Og ho ble av en eller annen grunn forbanna og sa "Det er slutt, jeg orker ikke det her lenger" Eh... :ermm:

Jeg reagerte litt over kanten og kasta splitter ny telefon i veggen.

 

Hun dro selvsagt med en gang, og så fort hun var hjemme, ringte ho og sa unnskyld og sa hun ikke mente noe av det ho sa og at ho ikke visste hvorfor ho sa det.

 

En venninne av oss begge sendte henne en melding der hun skrev at nå må du bestemme deg, det er ikke mange som "mitt navn" som gidder å vente på deg sånn som det her. Du burde være glad du har han. Osv. osv.

 

Kanskje det gikk opp for ho at jeg ikke kom til å gi flere sjanser på en måte. Som en av dere sa ovenfor; Be henne finne ut hva ho vil.

Vi har det værtfall veldig fint igjen nå.

Endret av bjorshol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...