Gå til innhold

Hvis spill hadde ekte grafikk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ville du reagert, hvis spill hadde EKTE grafikk, som vi ser her i verden? Jeg hadde ikke likt det, jeg MÅ ha noe dynamisk vann og uekte grafikk, ellers hadde det ikke vært morro! Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er jeg enig i. Blir det for ekte, blir det liksom ikke spill lenger. Og dermed ikke så veldig morro :p

Alt skal være litt fiktivt og overdrevet i spill.

Det er min mening.

Skrevet (endret)

En ting ville vært sikkert: Jeg hadde holdt meg langt unna skytespill og andre skikkelig blodige greier. :no:

GTA ville vært totaltforbudt :whistle:

Endret av IQ
Skrevet (endret)

Også enig med deg! Spill er ikke virkelighet, sånn er det bare. Men dynamisk vann rendret i realtime hadde vært konge! :)

Endret av Selvin
Skrevet

Jeg hadde elsket det, spille zombie spill og sånt hadde vært drit kult...

Knuse drager og sånt i onlineMMORPG'er også...

Men om 10år eller mindre vil vi ha kommet så nært fotorealisme at vi ikke kan se forskjell....

noen bilder av dx10 får meg faktisk til å undre...

Skrevet

Det hadde vært utrolig stilig, men vi får desverre ikke 100% realistisk grafikk, vil hvertfall ikke kjøpe maskinen som skal til for å kjøre det. Synes de kan fokusere mer på historien og mulighetene i spill, ikke grafikken.

noen bilder av dx10 får meg faktisk til å undre...

9391442[/snapback]

Bilder != Spill

Skrevet (endret)

Finnes mange CGI bilder som er umulig å se at de er faktisk CGI, ligger postet rundt på forumet, ikke at jeg finner dem >.< Et menneskeansikt og en bil husker jeg hvertfall.

Å ha noe slikt i bevegelse hadde vært morro.

Endret av Bruktbilen
Skrevet

Synes jo at bilspill med heeelt realistisk grafikk og egenskaper hadde vært knall!

Tenk dere da, akkurat likt som å kjøre bil...Trøkker du clutchen for kjapt ut, så stoppa bilen. Og du kunne spinne ivei ved hjelp av clutchen og alt....Det det hadde vært digg det! :love:

Skrevet

Tror faktisk ikke spilling hadde vært helt bra ( ihvertfall ikke for noen) hvis det skulle sett helt ekte ut. Enkelte personer hadde sikkert blitt alt for påvirket av spillene hvis det skulle bli så ekte... :hmm: Hvis for eksempel GTA kom ut i helt virkelig grafikk.... :roll:

Skrevet

Hadde det vært helt ekte kvalitet i grafikken ville det jo vært som film. Som man kan styre.

Interaktiv film, med andre ord. Sikkert tøft.

Nei damn, nå skifta jeg mening! ;)

Skrevet

Da hadde spillet mistet spill-feelingen synes jeg. Grafikk som ikke er 100% fotorealistisk er hva som gjør spill spill.

Se for dere hvor mange som villa ha isolert seg og sperret seg inne i spillene da.

Skrevet

PS3 vil ha mulighet til mer realistisk rendering av hud, det vil brukes en metode kalt fake subsurface scattering (sss). Noen av spillene tar ibruk det allerede idag. Kraftigere processorer og bedre programering (som bytter ut eller editerer detaljerte objecter realtime) vil øke realisme betraktelig. Noe av det vanskeligste som står igjen på lista er realtime vann, realtime realistisk damp, realtime flammer, realtime lava, avansert realtime dynamikk, realtime realistisk eksplosjon. Disse tingene er faktisk litt relaterte, så det er godt mulig at når man får til en ting vil de andre tingene gå mye raskere.

Fordelen med å få til realisme er at man kan ta utgangspunkt i realismen og deretter velge en stil man liker.

Voldelige spill som er realistiske er jeg ganske sikker på ville hatt en veldig dårlig påvirkning på mange, selv ubevisst.

Bilspill kunne jeg kanskje tenke meg å se ganske så realistiske, men sånn ellers tror jeg spill som hadde sett ut som video ville blitt ganske kjedelig i lengden.

Skrevet (endret)
Voldelige spill som er realistiske er jeg ganske sikker på ville hatt en veldig dårlig påvirkning på mange, selv ubevisst.

9392275[/snapback]

Ja, er noen voldsfilmer jeg ikke burde sett som henger seg igjen i minnet, ikke koslig.

Tviler sterkt på at spillutviklere er så sjuke at de lager fotorealistiske spill der du f. eks kan bedrive strupekutting og likskjending etter fri vilje og kameravinkel.

Endret av IQ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...