Gå til innhold

Sniktitt på The Witcher (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det ser litt dumt ut når 5 motstandere bare står i ring rundt deg å ser på at du dreper dem en etter en.

9389860[/snapback]

Helt enig. Meningsløst.

Skrevet (endret)

Den traileren synes jeg ikke er så representativ. Det var i hvert fall ikke slik jeg opplevde kampene da jeg spilte.

Det er også viktig å nevne at dette er halvturbasert. Man kan ikke denge løs i et sett.

Endret av mcgroven
Skrevet

Jeg håper virkelig motstanderne er litt mer intelligent enn i den traileren ja.. "oh, han slår på oss!" "hva skal vi gjøre?!" "Jeg tror vi bare står her for å se hva som skjer.."

Skrevet

Spillmotoren er faktisk basert på den opprinnelige NWN motoren. Spillets kamper foregår ikke i realtime, men slik som kampene i NWN. Kampen's utfall blir bestemt av terningrulling og karakterenes evner. Dette er ikke et fps folkens.

Skrevet
Det ser litt dumt ut når 5 motstandere bare står i ring rundt deg å ser på at du dreper dem en etter en.

9389860[/snapback]

For Final Fantasy kampene er noe bedre? "Wow, mine lagkamerater blir totalt rumpekjørt av dette monsteret men hey, tiden min er ennå ikke inne. Dadumdida HEY, jeg fikk blod på min nye skjorte!"

Synes dette så interesangt ut, spennende spill. Tror jeg skal holde øynene oppe for dette, kan bli spennende.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...