schnoog Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Hei! Har et problem med lyden i vista. Etter hver restart forsvinner lyden og jeg er nødt til å legge inn lyddriverne manuelt etter hver oppstart, noe som er fryktelig tungvint og skal selvsagt være høyst unødvending i et nytt operativsystem jeg har betalt flere tusen for. Det rare er at når jeg sjekker lydddriverne i enhetsbehandling etter oppstarten ligg den samme driveren instalert som da det fungerte (før restarten). Det eneste som hjelper er at jeg instalerer lyddriverne om igjen. Har prøvd å laste ned de nyeste driverne på asus sin hjemmeside men lydproblemet er der fortsatt etter omstarten. Hva er galt? hva kan jeg gjør for å unngå dette? Lydkortet er innebygd på hovedkortet. hovedkortet er et Asus P5B-E (P35 chipset) Wifi.....
L O G I M A N Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Det har skjedd at jeg må flytte på volumet til lyden (den som er nederst til høyre i statusbar før jeg får lyd. Men det skjer ikke hver gang naturligvis. Husk, Vista er riktig nok lansert, men alle MS operativsystemer er ikke ute av beta i folks øyne før iallefall den første servicepacken er lansert.
FLarsen Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Har du flere lydkort, eller lyd ut drivere, i maskinen? I så fall, åpne lydinstillinger og sjekk at rett lydkort er satt som default.
schnoog Skrevet 30. august 2007 Forfatter Skrevet 30. august 2007 nei, har bare et lydkort og det er onboard.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå