Greatfaith Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Heisann. Jeg lurer på om det er noen som vet hvordan man kan ta screenshots fra en Nintendo Wii? Skulle gjerne tatt noen screens fra spillene jeg har etc. -Greatfaith-
TCi Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Per i dag er dette bare mulig med Metroid Prime 3: Corruption. Det er noe du kan låse opp utover spillet.
Snikpellik Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Utenom direkte fra Wii-en eller spillene må du nok ha et TV-kort. Har ikke så mye peiling på dette, men det regner jeg med at det er andre geekz her som har.
nagina Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Ja, hadde TV-KORT på PCen da Wind Waker kom så tok enn del screenshots med programmet du ser på TVen med.
Greatfaith Skrevet 30. august 2007 Forfatter Skrevet 30. august 2007 Ja, hadde TV-KORT på PCen da Wind Waker kom så tok enn del screenshots med programmet du ser på TVen med. 9388823[/snapback] Ble det bra kvalitet da?
nagina Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Akkurat det du ser på skjermen, aka det du ser på TVen når du spiller ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå