Gå til innhold

A guide; How to make noodles!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bare for å nevne EN ting: Ketchup på nudler er en uting! Så noen hadde foreslått det. Og 5dl vann er for mye. Man skal jo få i seg "suppen" også. Å helle ut denne er bare tull! med 5dl vann så blir det jo ingen smak i denne i det hele tatt... :dontgetit:

9389779[/snapback]

Var det det stod bakpå pakken jeg tok infoen fra :p

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Skrevet
Bare for å nevne EN ting: Ketchup på nudler er en uting! Så noen hadde foreslått det. Og 5dl vann er for mye. Man skal jo få i seg "suppen" også. Å helle ut denne er bare tull! med 5dl vann så blir det jo ingen smak i denne i det hele tatt... :dontgetit:

9389779[/snapback]

Word! Nudler med ketchup er ugg ugg pølse med lugg. :(

Skrevet
Nudler og ketchup.... MMMMMMMMM  :love: $

9390741[/snapback]

Jeg håper det var ironi, hvis ikke så er du en syk person.

Skrevet

Er etbart med ketchup når du har kokt det i kun vann, og ikke med krydder.

Men kan ikke sammenlignes med når du koker det med krydder, å spiser det sammen med krafta :love:

Skrevet
Jeg spiser med ketchup når det er jalla/billig nudler.. Men med Mr.Lee kan man ikke gjøre det!  :thumbup:

9598884[/snapback]

Men så smaker MrLee nuddler møkk også da, sånn i forhold til andre merker... :innocent:

Skrevet
w00t w00t, viste ikke at det fantes noe annet en gule og brune yumyum'er  :ohmy:

9602993[/snapback]

Finnes da rød og grønn og masse mer også. Hadde det i en butikk her nede for veldig lenge siden. Men så kom det ny butikk...

Skrevet
Jeg spiser med ketchup når det er jalla/billig nudler.. Men med Mr.Lee kan man ikke gjøre det!  :thumbup:

9598884[/snapback]

Men så smaker MrLee nuddler møkk også da, sånn i forhold til andre merker... :innocent:

9603008[/snapback]

MrLee nudler pleide å være godt, helt til de jævla bestemte seg for å endre oppskriften på både nudlene og krydderet, slik at det nå smaker bare dritten...

Driver nå å jakter på ny nudeltype til å ta over for MrLee. Har spist en del yumyum før, men syns den ikke den når helt opp på en måte.

Skrevet

9598884[/snapback]

9603008[/snapback]

MrLee nudler pleide å være godt, helt til de jævla bestemte seg for å endre oppskriften på både nudlene og krydderet, slik at det nå smaker bare dritten...

Driver nå å jakter på ny nudeltype til å ta over for MrLee. Har spist en del yumyum før, men syns den ikke den når helt opp på en måte.

9605021[/snapback]

Foreløpig er det Tung-i Ramen som er favoritten her...

Forøvrig: er det mange av dere som spiser nuddler ukokte? Det var en periode her da jeg var liten gutt at "alle" spiste nuddelpakker (da spesiellt fra Tung-i Ramen) rå som snacks. Spesiellt reke og "beef" versjonene ble hyppig brukt til dette formålet, og det hender jeg tar en pakke nå og da den dag i dag...

Skrevet
Har alle varianter i den lokale kinasjappa!

9605035[/snapback]

Hva faen? YumYum er jo thailandsk XD

-----------------------------------------------------

Vi må ha en YumYum noodles tråd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...