Gå til innhold

A guide; How to make noodles!


Anbefalte innlegg

Bare for å nevne EN ting: Ketchup på nudler er en uting! Så noen hadde foreslått det. Og 5dl vann er for mye. Man skal jo få i seg "suppen" også. Å helle ut denne er bare tull! med 5dl vann så blir det jo ingen smak i denne i det hele tatt... :dontgetit:

9389779[/snapback]

Var det det stod bakpå pakken jeg tok infoen fra :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Jeg spiser med ketchup når det er jalla/billig nudler.. Men med Mr.Lee kan man ikke gjøre det!  :thumbup:

9598884[/snapback]

 

Men så smaker MrLee nuddler møkk også da, sånn i forhold til andre merker... :innocent:

9603008[/snapback]

MrLee nudler pleide å være godt, helt til de jævla bestemte seg for å endre oppskriften på både nudlene og krydderet, slik at det nå smaker bare dritten...

 

Driver nå å jakter på ny nudeltype til å ta over for MrLee. Har spist en del yumyum før, men syns den ikke den når helt opp på en måte.

Lenke til kommentar
Jeg spiser med ketchup når det er jalla/billig nudler.. Men med Mr.Lee kan man ikke gjøre det!  :thumbup:

9598884[/snapback]

 

Men så smaker MrLee nuddler møkk også da, sånn i forhold til andre merker... :innocent:

9603008[/snapback]

MrLee nudler pleide å være godt, helt til de jævla bestemte seg for å endre oppskriften på både nudlene og krydderet, slik at det nå smaker bare dritten...

 

Driver nå å jakter på ny nudeltype til å ta over for MrLee. Har spist en del yumyum før, men syns den ikke den når helt opp på en måte.

9605021[/snapback]

 

Foreløpig er det Tung-i Ramen som er favoritten her...

 

Forøvrig: er det mange av dere som spiser nuddler ukokte? Det var en periode her da jeg var liten gutt at "alle" spiste nuddelpakker (da spesiellt fra Tung-i Ramen) rå som snacks. Spesiellt reke og "beef" versjonene ble hyppig brukt til dette formålet, og det hender jeg tar en pakke nå og da den dag i dag...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...