Gå til innhold

Crysis demoen er UTE NÅ!


Anbefalte innlegg

JEg håper faktisk det er en fra EA som har lekket den er, han synes sikkert vi fortjente det :p Dessuten lovte de eksklusiv demo 24 timer før alle andre, det stemmer jo ikke nå lenger..HAHA digger meg..til helvette med sleipe EA Games..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva om dette er demoen for de som har forhåndsbestilt da? Så man må bruke kode eller noe rart for å få spilt den :ohmy:

 

Det har jeg X antall folk som har sagt det ikke er, og mange har bekreftet at de har instalert og spilt spillet uten noen som helst kode. Dessuten er det også noen rykter om at preloden var på 1.1 gb, denne er på 1.7

Lenke til kommentar
Hva om dette er demoen for de som har forhåndsbestilt da? Så man må bruke kode eller noe rart for å få spilt den :ohmy:

 

Det har jeg X antall folk som har sagt det ikke er, og mange har bekreftet at de har instalert og spilt spillet uten noen som helst kode. Dessuten er det også noen rykter om at preloden var på 1.1 gb, denne er på 1.7

Ok, det er bra :)

Lenke til kommentar
Denne så jo seriøs ut da (seriøst) :) samme filstørrelse og hele pakka :p

 

HAdde jeg vært deg, hadde jeg fjernet den linket så fort som F. Fjern linken med en gang. Filen der er vel ikke ulovlig, men sier dette bare fordi modsa liker det ikke, så til ditt eget beste..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...