Gå til innhold

Crysis demoen er UTE NÅ!


Anbefalte innlegg

Må nesten spørre hvordan du får det til å ha 30fps i gjennomsnitt med alt på very high med den hardware'n? Jeg har omtrent likt, og hos meg er det under 20fps konstant hvis shader står på noe høyere enn high :S

 

Er d kanskje beta driverne? Er de så mye bedre enn de offisielle?

 

Driveren har nok veldig mye å si ja, så kan det hende jeg har bedre fps fordi jeg bruker x64...

 

 

kan man skyte i stykker trær på demoen, og er det kun mulig på DX10?

Det er mulig å skyte ned trær ja, skal ikke ha noe å si om det er dx9 eller dx10 heller.

 

Skulle ønske jeg kunne spilt demoen med alt på det høyeste med AA, full oppløsning og 60fps, skulle gjerne betalt 10 lapper for det hvis det var mulig :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På low settings og 1920x1200 fikk jeg 8-10fps.....

På high settings og 1920x1200 fikk jeg slideshow ^^

 

Men så fort jeg enker ned til 1280x1024 øker det til akseptable fps på low settings, rundt 25fps,

men på medium er det ned på ca. 10 og på high er det fortsatt slideshow, men ikke så veldig...

Vet ikke hva Crytek regna som akseptable fps, men på recommended req, burde spillet i

så fall greie 60fps på høyere oppløsning... Skjipt at det ikke ser sånn ut....

 

Må vente på oppfølgeren til 8800 for dette spillet, må si jeg ble imponert over fysikken,

løp inn i et hus for å gjemme meg, tomt magasin og masse folk utafor....

Til slutt var det ikke mye igjen av huset som stod oppreist...

 

Så morsomt er det, men synd at det krever så sykt mye :(

 

Men så er jo 6800ultra et par år nå :)

Lenke til kommentar

http://na.llnet.CD-en.ea.com/u/demos/Crysis_SP_Demo.exe

 

(linken over er feil pga forumet som endrer på den, men dere vet at det er EA sin server)

 

Firefox lasta ned 99% og så var det stopp. Noen som har en mer stabil link hvor du kan få lasta ned 100% uten noe tull?

Hva med bittorrent? det pleier jo å være litt bedre til så store nedlastinger enn HTTP og FTP (som er elendig til sånt).

Lenke til kommentar

Jeg lastet ned og installerte, pang "du må oppdatere bypass vista bla bla, trykket ok lastet ned oppdatering og ..... demo borte.. Laste ned på nytt da.

Søren ta IE som har en vanskelig-å-finne download log.

 

Irriterer meg litt at det sitter masse directX9 brukere der ute å klager så crytec må bruke masse tid på å nerfe grafikken så ikke drx10 blir for overlegent.

Endret av War
Lenke til kommentar
Høyreklikk på Crysis.exe i Bin64-mappa og kjør som administrator. Da funker det. :)

Dette hjalp ikke for min del, jeg får bare "CryEngine2 har sluttet å virke"-feilmelding. Er stuck på 32-bit her også :-/

 

Og angående selve spillet: På mitt system ligger jeg på rundt 30 fps med alle innstillinger på "High" og med 1360x765 oppløsning uten AA (testet med innebygd benchmark). Ikke så smooth som jeg hadde håpet, selv med de nye 169.01-driverne på plass. Måtte også kutte ut all overklokking for at jeg i det hele tatt skulle fullføre demoen uten kræsj av diverse slag...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...