Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

videregående og oppførsel.


Anbefalte innlegg

jeg er vanligvis ikke for vold, men nå har noen irritert meg så mye, og det hjelper ikke å snakke med han.

Kanskje det ikke hjelper å snakke med ham, men det er vel ikke nødvendig å banke ham for det?

 

Jaja, det får være ditt valg. Men hvis du virkelig har tenkt å banke ham, MÅ du være klar til å ta konsekvensene også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med å snakke med foreldrene til han du vil slå ne? :tease:

9373080[/snapback]

 

jeg skal snakke med læreren først.

 

men tenkt dere at noen sitter å snakker dritt om deg og familien din, spør spørsmål som gjør at det koker i dere? og bare er ute etter å irritere.

 

han klarte veldig bra å irritere meg.

9373097[/snapback]

Kan jeg spørre hvor gamle dere er?

 

Er det ikke bare og svare tilbake med samme mynt?

Lenke til kommentar

tviler på at det hjelper, for da får jeg bare høre mere. vi er 15-16.

 

jeg er klar for å ta konsekvensene om jeg flyr i jæveln.

 

jeg skjønner at noen av dere syntes at det jeg sier er dumt, for jeg har selv møtt på slike mini wannabe ganstaz som sier at de skal banke alle.

Endret av ecko
Lenke til kommentar

hvis du først skal banke han, så må du være sikker på at du kommer til å vinne...

 

 

det beste du kan gjør er å spille tøff, og komme hen til han mens han er med kameratene hans, og ta han i genseren å si hvis du plager meg en gang til så slår jeg deg ned på flekken.

 

men da må du ikke hvise tegn til at du er nervøs..

 

men husk du kan bare gjør det hvis han sier noe frekt til deg eller noe forand de...

 

og lat som du er drit sur, og gå vekk etter en liten stund, så hvis dere har noe timer sammen den dagen, så ta å stirr stykt på han, som du er klart til å fly på hand..

 

det burde får han til å bli litt redd:=)

 

hvis ikke så kommer du til å få bank/han slå til deg, og du kan slå tilbake...

Lenke til kommentar
men har det noen å si på inntaket på andreåret?

 

tror uansett jeg skal bytte linje så da blir det ikke noe av det.

9372942[/snapback]

Er du dum!!?!

 

Seff vil det gå utover senre skolegang..

9373256[/snapback]

 

 

du trenger ikke å kalle meg idiot fordi jeg ikke vet noe.

 

ja kasnkje det beste er å true idioten, men jeg håper at det går over av seg selv.

Lenke til kommentar
men har det noen å si på inntaket på andreåret?

 

tror uansett jeg skal bytte linje så da blir det ikke noe av det.

9372942[/snapback]

Er du dum!!?!

 

Seff vil det gå utover senre skolegang..

9373256[/snapback]

 

 

du trenger ikke å kalle meg idiot fordi jeg ikke vet noe.

 

ja kasnkje det beste er å true idioten, men jeg håper at det går over av seg selv.

9373319[/snapback]

Nå har jeg lest litt og skjønner spm dit.. vansklig situasjon, og gjør du noe "dumt" tror jeg det bare blir værre..

Endret av crimar
Lenke til kommentar
Smell han ned bakfra når han er på vei til dass ellernoe.. altså, bare sånn rett før han skal gå inn døra, så lukker du døra ettern :)

9375243[/snapback]

 

Altså da er det bedre å la være. For det er det mest pinglete måte å løse noe på. Slår du, så sørger du for at personen veit det er deg.

Lenke til kommentar
Om jeg banker noen på arbeidsplassen min, vil jeg få sparken da?

9373058[/snapback]

 

Nesj, de vil forstå om fyren er irriterende nok. :)

 

Til trådstarter: Ja, du vil få nedsatt oppførsel om det blir oppdaget. Blir du politianmeldt i tillegg har du det gående. Får du en flekk på rullebladet nektes du f.eks. tilgang til USA automatisk, om du har tenkt å besøke USA noen gang er detet dumt. Om du havner i slåsskamp en gang til senere, uahvengig av hvem som startet hvis det ikke kan bevises av tilstrekkelig med vitner, vil rullebladet ditt (eller bare det at du har blitt anmeldt) spille veldig negativt inn.

9373093[/snapback]

Dette er en sannhet med modifikasjoner... Er selv dømt for vold mot offentlig tjenestemann, men har ingen problemer med å dra til USA.

Lenke til kommentar
du kan jo banke han etter skoltid.

Bare vente til han forlater skolens område før du "tar" han.

9375445[/snapback]

 

Er lov å bruke hodet litt i allefall?

 

Skal noen først gjøre noe så la det være han som angriper så det kan fremstilles som selvforsvar og du ikke blir sett på som bråkemaker.

 

Hvis alle skal ta alle så får skolen vite om det uansett og noen får svi garantert.

 

De fleste har det bare i kjeften uansett... når det kommer til å gjøre noe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...