Gå til innhold

Nette detter ut under CS spilling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Sliter med att nette mitt detter ut når jeg spiller på Steam.

Hvis jeg nettopp har startet steam, og joiner noen på vennelista funker det. Da går alt bra. Men hvis jeg søker etter servere selv, får jeg "not responding" hele tiden. (Finner masse servere med bra latency, men når jeg prøver å connecte stiger latencyen til 2000)

Og når jeg joiner venner, og det funker, er som oftest nettet borte når jeg er ferdig med å spille, så tar det litt tid, så funker det igjen.

Hadde samme modem og router før også, da funka det helt fint. Fikk til å spille uten problemer med både 2-3 maskiner på nettverket mitt da. Modemet gikk med i lynet, og jeg kjøpte helt likendan igjen.

Please hjelp meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har samme problem, og det er svært irriterende.

men det er en metode som funker, enten søke , også ta første random server og connecte, eller bare bruk de du har på favorites.

Skrevet

Jeg husker også å ha hatt dette problemet. Det viste seg til slutt at det var fordi Steam forsøkte for mange tilkoblinger gjennom ruteren, og løsningen var å øke verdien for "Max NAT/Firewall Session Per User" til en verdi på 2048 ved hjelp av Telnet. Sitter med en ZyXel-ruter, kan være at det heter noe annet på andre rutere.

Eventuelt kan du forsøke å slå av brannmuren i ruteren, men det er ikke akkurat å anbefale.

Skrevet
Jeg husker også å ha hatt dette problemet. Det viste seg til slutt at det var fordi Steam forsøkte for mange tilkoblinger gjennom ruteren, og løsningen var å øke verdien for "Max NAT/Firewall Session Per User" til en verdi på 2048 ved hjelp av Telnet. Sitter med en ZyXel-ruter, kan være at det heter noe annet på andre rutere.

Eventuelt kan du forsøke å slå av brannmuren i ruteren, men det er ikke akkurat å anbefale.

9373789[/snapback]

For å være ærlig skjønner jeg ikke hva du mener :)

Er ikke god med internett og router greier, orker du forklare litt dypere? ;)

Skrevet

9373789[/snapback]

For å være ærlig skjønner jeg ikke hva du mener :)

Er ikke god med internett og router greier, orker du forklare litt dypere? ;)

9373922[/snapback]

Er det en innstilling på routeren det?

• 2 uker senere...
Skrevet

Somregel så er problemet vedat nettet detter ved surfing eller spilling rellatert til DSLAMMEN som du kobbler deg til.

Ring din internett leverandør. du har krav på fungerende internett.

Skrevet

Jeg har samme problem med å dette ut fra steam .. men det er først når jeg har spillt en liten stund så får jeg "WARNING CONNECTION PROBLEMS" helt uten videre. så kan jeg gå inn etter en stund når min user id har lefta serveren

Skrevet

Vet det ikke er min post men jeg har hvertfall en Netgear router fra telenor om det sier noe. Prøvde å finne ut hvilken, men fant ingen nummer eller lignende.

Skrevet

Hadde lignende problem etter kryptering av router. Et par restarter senere løste det seg for meg. Noe usikker på hva det kan ha vært. Har kke merket noe til prob i det siste.

Skrevet
fortell litt om hvilket utstyr du har så er det mulig å finne ut av ting vettu.

9445577[/snapback]

Har D-LInk 624+ router, og Zyxel modem

Skrevet

Hjelper ikke med kabel til meg heller. Vet av att en kompis har akkurat det samme probleme når han er hjemme til moren sin, men alt er helt fint når han er til faren sin. Og de har samme router

• 3 uker senere...
Skrevet

Det samme skjer på meg!

Jeg joiner en server, Jeg blir kanskje en halv runde så kommer det

"Connection Problems"

Jeg får ikke spilt CS S I det heile tatt...

Tror ikke det er noe med nettet, men noe galt med de..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...