Gå til innhold

Når kommer skate?


Core-1

Anbefalte innlegg

Nei trådstarter :p som spør hvor tid skate kommer :p

9376928[/snapback]

Da bør vel du også følge denne regelen? Har blitt nevnt førti ganger i denne tråden at det kommer ut 11-12-13-14 september.

9376972[/snapback]

 

Men ingen visste hvor han kan finne sånne innlegg :p og eg har ikke nevnt 11-14 septemeber. + eg sa ikke noe om skate :p eg ga han et tips om hvor han kan finne sånne innlegg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bemerker at EA akkurat har gitt oss beskjed om at spillet er utsatt 1 uke til 27.09.2007

 

Dette er fra en mail jeg fikk fra absoluttspill angående forhåndsbestillingen min av Skate.

9442166[/snapback]

 

 

Egentli ganske synn :/ har gledet med veldig lenge nå og ville ha det før Halo 3, men nå kommer det vist etter :dontgetit:

Lenke til kommentar

Som flere andre sier, det er realistisk og det er fet å få til triks! Jeg har alltid vært en tony hawk fan, kjøpt de fleste spillene og digget de, men når jeg prøvde skatedemoen så ble plutselig tony hawk serien en del dårligere en jeg før har synes. Hadde lett kjøpt proving ground om ikk skate hade kommet, men nå kommer jeg ikke til å kjøpe proving ground.

 

Skate er rett og slette det beste og morsomst spillet jeg noensinne har spilt :D Selv om jeg bare har spilt demoen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...