Gå til innhold

## misvisende emnetittel fjernet ##


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
'Tok feil', kanskje? Viktig å skille mellom disse to.

9369966[/snapback]

Tok feil. Det går ikke, de sa at de hadde testet alle delene og alle funket, men hovedkortet var ødelagt. Da er ikke det å 'ta feil'

9369979[/snapback]

Så hvis du hjelper meg med noe og du ikke finner en feil selv om feilen er der, så kan jeg si at du lyver? Å lyve vil si at du sier det motsatte av en sannhet du vet. Som du selv sier, så ville jeg fulgt bedre med i norsktimene. Du syntes kanskje jeg er litt drøy som sier dette, men det er ikke mer enn hva du selv har lagt opp til her.

9370031[/snapback]

Feilen var at det ikke kom bilde på skjermen, så den skulle de ha funnet!

9370043[/snapback]

Fikk du med en servicerapport etter at du fikk varene tilbake fra NetShop. Kunne ha vært interessant å lese hva du skrev til dem at var feil, og hva de gjorde med produktene.

Lenke til kommentar
.. isåfall slettet. Synes det blir bare dumt om en tråd skal stå og henge ut Netshop uten at det er noe grunnlag for det.

 

Jeg tror vi(dvs. trådstarter) har lært en ting: Vi sender utstyret til testing der vi har kjøpt det!

9370071[/snapback]

xD _Men_ de sa at delene funket men de gjorde ikke det så, de kan lyve, bare så dere vet det!

Lenke til kommentar
Jeg vil tippe at Komplett i endel tilfeller ikke tar seg bryet med å teste komponentene og leverer nye ubrukte deler til kunden og overlater testing til leverandørene eller annen tredjepart.

 

Kanskje er det Komplett som lyver :-P  :whistle:

9370086[/snapback]

Det er like sannsynlig som at det var en feil på produktene som NetShop testet. Feil på hovedkort kan være vanskelig å finne, og det virker som om Komplett er inne i en hektisk periode av hva vi kan lese i andre tråder her på forumet. De kan da bare ha valgt å bytte produktet ut. Dette er og blir bare spekulasjoner så lenge vi ikke får mer info, som f.eks. en servicerapport fra NetShop..

Lenke til kommentar
Jeg vedder nesten på at Netshop har rett, og at de faktisk funket. Jeg kan ikke skjønne hvilket grunnlag du kan påstå at Netshop har feil i denne saken.

9370118[/snapback]

Hvordan har de rett da? Feilen er en feil du finner med en gang du skrur på PC'en..

De sa at den ikke var der..

Lenke til kommentar
Jeg vedder nesten på at Netshop har rett, og at de faktisk funket. Jeg kan ikke skjønne hvilket grunnlag du kan påstå at Netshop har feil i denne saken.

9370118[/snapback]

Hvordan har de rett da? Feilen er en feil du finner med en gang du skrur på PC'en..

De sa at den ikke var der..

9370137[/snapback]

Du sendte det ikke inn med minne, PSU og optiske drev. Det kan hende at det er en feil på noe av dette som forårsaker svart skjerm. Det kan også være at det er et kompabilitetsproblem med en av dissse delene du ikke sendte inn. Jeg har selv vært borti maskiner som ikke vil starte pga feil på dvd-drev, minne og PSU. Selv om delene virker fint på andre maskiner. Dette hadde du kanskje ikke tenkt på før du skrev så bastant?

Lenke til kommentar
Jeg vedder nesten på at Netshop har rett, og at de faktisk funket. Jeg kan ikke skjønne hvilket grunnlag du kan påstå at Netshop har feil i denne saken.

9370118[/snapback]

Hvordan har de rett da? Feilen er en feil du finner med en gang du skrur på PC'en..

De sa at den ikke var der..

9370137[/snapback]

Du sendte det ikke inn med minne, PSU og optiske drev. Det kan hende at det er en feil på noe av dette som forårsaker svart skjerm. Det kan også være at det er et kompabilitetsproblem med en av dissse delene du ikke sendte inn. Jeg har selv vært borti maskiner som ikke vil starte pga feil på dvd-drev, minne og PSU. Selv om delene virker fint på andre maskiner. Dette hadde du kanskje ikke tenkt på før du skrev så bastant?

9370174[/snapback]

Nope, det gjorde jeg ikke, men de var bare hovedkortet som var ødelagt men..

END! Jeg vil ikke bruke mer av tiden deres! Jeg gikk for langt, var mest fordi jeg var litt sur! Men se på det lyse siden jeg har 500 GB mer på dataen min når jeg får nytt hovedkort! ;D

END! Jeg vil ikke bruke mer av tiden deres!

Lenke til kommentar
det eneste jeg ikke hadde testet Harddisken så jeg kjøper ny harddisk til 900kr.

9369471[/snapback]

Netshop fikk meg også til og kjøpe ny harddisk til 900kr uten at det var den. Så det ble ikke gratis..

9370013[/snapback]

 

javel, du. Forstår ikke helt hvor Netshop sa at du måtte ha ny harddisk.

 

Lurer litt på om du ikke bare har sendt dem til Netshop. Så har de lurt på hvorfor de fikk dem, og dermed sendt dem tilbake uten å feilsøke dem. Men om de nå har feilsøkt dem, så er det da rart at de har gjort det gratis ettersom du ikke har kjøpt dem der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...