Gå til innhold

Bioshock, metallboks. Limited edition?


teekej

Anbefalte innlegg

Jeg dro på free record shop i dag for å kjøpe Bioshock, og jeg fant spillet på øverste hylle, og jeg kjøpte det, men det jeg stusset litt på er at det var en metallboks. er dette limited edition?

Det var ingen andre utgaver av spillet der. Den så forresten veldig kul ut ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har sendt klage, jeg skjønte at de hadde sendt feil versjon med en gang, pakken målte 24x25x1 cm.

 

Sendte mail til komplett, men de sa at de hadde sendt riktig.

 

Har åpnet spillet, forpakningen var brutt i pakken, sikkert ødelagt under frakten, og klistremerket over koveret fikk jeg av uten problem. Må jo prøve spillet.

 

Figuren er forøvrig i stål. :)

 

Edit: Noen som har hatt erfraring med at nettbutikker sender feil vare, vil jeg få refusjon for pakke-sending?

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Jeg har sendt klage, jeg skjønte at de hadde sendt feil versjon med en gang, pakken målte 24x25x1 cm.

 

Sendte mail til komplett, men de sa at de hadde sendt riktig.

 

Har åpnet spillet, forpakningen var brutt i pakken, sikkert ødelagt under frakten, og klistremerket over koveret fikk jeg av uten problem. Må jo prøve spillet.

 

Figuren er forøvrig i stål. :)

 

Edit: Noen som har hatt erfraring med at nettbutikker sender feil vare, vil jeg få refusjon for pakke-sending?

9359337[/snapback]

 

Ble litt forvirret men har du bestilt Collectors Edition å fikk istedenfor vanlig utgave? CE har ike release før 31.08. Ja komplett refunderer det du betaler i frakt for å sende den i retur eller så kan du ringe de å be de sende deg en retur lapp så du slipper å betale noe i det hele tatt :) Er ikke sikker på om du får returnert en feilsending når du har åpnet spillet og greier men kan jo hende de er greie :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...