Gå til innhold

Mulig for dårlig strømforsyning til ati 1950pro


Blue_D

Anbefalte innlegg

Hei, har nettopp kjøpt meg et ati 1950pro kort. Hadde tenkt å sette det inn, helt til jeg fant ut at kortet krevde 450watts strømforsyning på recommended settings(sto jo ikke noe på hjemmesiden til butikken). Jeg tenkte jo ikke så mye på det, og når jeg satt meg på bussen for å se på pakken, ser jeg at det står at kortet krever 450watts strømforsyning :( . Så det jeg lurer på er, selv om min strømforsyning er på 350watt. Skal jeg kunne kjøre kortet, selv om det står 450watt(recommended :whistle:)?

Hvis jeg prøver kortet i pcen, kan jeg i det verste fall oppleve at strømforsyningen ryker og komponenter kan skades?

Endret av Sindre1001
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, den funker bra nå. Testet kortet ibf2, bittelitt lagg på høyeste innstillinger. Men skal sette inn litt ram osv. Men teksten i windows er uklar. Klarer ikke å få det vekk, selv om jeg bytter skjermfrekvens. Viften bråket noe utrolig, får håpe det ikke er et tegn på at noe er galt:S

Lenke til kommentar
Ja, den funker bra nå. Testet kortet ibf2, bittelitt lagg på høyeste innstillinger. Men skal sette inn litt ram osv. Men teksten i windows er uklar. Klarer ikke å få det vekk, selv om jeg bytter skjermfrekvens. Viften bråket noe utrolig, får håpe det ikke er et tegn på at noe er galt:S

9359536[/snapback]

 

jepp disse kortene er sånn, har radeon x1950xt selv :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...