Gå til innhold

Problemer med Picopter


Maxiraze

Anbefalte innlegg

I går kjøpte jeg med dette lille helikopteret som kalles "Picopter" på Mamoz. Jeg ladet det opp og kjørte til det ble tomt for batteri, altså etter 5-10 min kjøring.

 

Så jeg ventet i 15 min før jeg begynte å lade det igjenn (som det sto at jeg skulle gjøre fordi batteriene kunne være varme etter kjøring)

Jeg gledet meg til en ny runde med flying, men så bare etter 1-2 sec stoppet picoteret og slo seg av.

Men jeg slo det av og på igjenn slik at det begynte å blinke blått, men fikk akkurat samme problemet. slik gjorde jeg en del ganger helt til jeg ikke gadd, å bestemete meg får og dra tilbake til butikken neste dag.

 

I dag dro jeg tilbake med flyet å fikk lett byttet det mot et nytt Picopter. Jeg dro hjem med forhåpninger om at jeg skulle få fly hele denne dagen iaf.

Men akkurat det samme skjedde igjenn og jeg tenkte jeg bare var uheldig og fikk to dårlige helikoptere.

Jeg så på klokka at det var forsent med å dra tilbake, så da satt jeg med ned og skrev dette i stede.

 

Så da er det jeg lurer på om noen har samme problem med sitt picopter? eller bare om det er jeg som gjør noe galt

 

I manuelen står det at det skal slå seg av vist det støter borti noe under flyging eller at det detter ned i bakken. (noe som jeg ikke har gjort enda)

Det står også at mens jeg lader den opp skal det grønne lyset lyse helt til batteriet er ladet opp, men det lyset lyser ikke. slik har det vært på begge kontrollene jeg har brukt så langt.

 

HER er en link til anonsen på mamoz av dette helikopteret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ingen som har peiling?

 

 

iaf måten jeg gjør det på er at jeg slår OFF på hlikopteret og ON på kontrolleren, så blugger jeg ledningen fra kontrolleren inn i picopteret og lar den ledningen være der i 30 min før jeg tar den ut får så å slå på ON på helikopteret også. Så prøver jeg det men funker ikke.

 

Oh husk mens jeg lader lyser ikke det grønne lyset noen ganger i det hele tatt. Men det røde lyset lyser i 20 min det slår seg av.

Lenke til kommentar

Slik du beskriver, skal være den korrekte løsningen å gjøre det på. Min anbefaling vil være å dra tilbake til butikken din igjen. Forklare problemet og se om personen i butikken får det til å virke. Kanskje du gjør noe feil. Selv om det høres ut som du ikke gjør det.

 

Hadde et piccopter selv, men det ødelagt på grunn av at jeg fraktet det på en uklok måte i sommerferien når jeg var ute å reiste. Det virker fortsatt, men løfter seg så vidt over bakken.

 

Kjipt når det ikke virker, skjønner godt at du vil ha det fikset! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...