Dev- Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Har prøvd å goggle litt/lete på forum etter dette, men finner lite om det. Noen som kan gi meg litt info om hvordan det gjøres og hva jeg bør satse på til min Hunter? På forhånd takk Ellers kjøpte jeg denne Don Santos for 1600 g i dag. Bra kjøp eller ei?
Ajaco Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Enchanting er en profession du bruker for og oppgradere gearet ditt, altså professionen går ut på og adde ekstra stats til gearet ditt, alle classes har bruk for dette. Slik det gjøres er at, når du finner grønne (uncommon), blå (rare) eller lilla (epic) så kan du disenchante dette, du får da "mats" som du bruker til og utføre de forskjellige enchantene. Matsene fra epics brukes selvfølgelig til bedre enchants en de man får av grønn. På level 70 får man mest Arcane dust og greater planar essence fra grønne, Large prismatic shard fra blå, og Void Crystal fra epic. Håper dette hjalp litt. Du kan lese mer om enchanting på www.wowwiki.com
Dev- Skrevet 25. august 2007 Forfatter Skrevet 25. august 2007 Takk for svar Jeg har lest meg til hvordan det gjøres ja, men jeg har ikke tenkt til å ta det som proff (har skining og mining)jeg bare lurer på hvordan jeg får enchant på mine ting? Jeg ser feks at du kan få +35 agi på en 2 hand. Hvordan gjøres det for meg som ikke har det som proff?
Lycantrophe Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Du spør etter folk som kan enchante den enchanten. Kjøp materialer, og spør hvor mye de skal ha for å gjøre den for deg. Du gir dem materialene, +x gull. Deretter legger du tingen som skal enchantes i Will not be traded-slotten i trade-vinduet. Enchanteren vil putte på enchanten, og du vil gå med et smil og ny enchant. Men vær forsiktig, det er nok av folk som utgir seg for enchantere/bare tar materialene og stikker etc, så snakk og sjekk skikkelig rundt folk. Lykke til.
Dev- Skrevet 25. august 2007 Forfatter Skrevet 25. august 2007 Du spør etter folk som kan enchante den enchanten. Kjøp materialer, og spør hvor mye de skal ha for å gjøre den for deg. Du gir dem materialene, +x gull. Deretter legger du tingen som skal enchantes i Will not be traded-slotten i trade-vinduet. Enchanteren vil putte på enchanten, og du vil gå med et smil og ny enchant. Men vær forsiktig, det er nok av folk som utgir seg for enchantere/bare tar materialene og stikker etc, så snakk og sjekk skikkelig rundt folk. Lykke til. 9355862[/snapback] det var svaret jeg var på utkikk etter ja, takker. Noe synspunkter på Don Santos som jeg kjøpte? Stod mellom den og Khorium Destoryer
Lycantrophe Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Vel, ranged kan ikke enchantes av enchantere. Men engineers kan lage scopes, jeg anbefaler critscopen.
Tryllekunst Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Syns du betalte mye for Don Santos. Betalte selv 1100g for den, og det syns eg var mye. Men er jo en fin bue om du ikkje har tenkt å raide.
Bytex Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 (endret) Ganske enkelt, du søker på "enchanting guide wow" i google og sjekker ut guidene du finner da. Der finner du ut hvilke recipes du bør lage til hvilken level og alt mulig sånt. Endret 25. august 2007 av Bitex
Lt-Woof Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 er fremdeles +15agi høyeste agi enchant på 1hd?
Darth Kjell Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 er fremdeles +15agi høyeste agi enchant på 1hd? 9356273[/snapback] Kommer +20 i neste patch tror jeg, ellers så har det allerede kommet. Vet ikke helt om jeg ville tatt enchanting mens jeg levlet. Det koster masse penger, og det kan være greit å ha penger til mount/epic mount når den tiden kommer. Jeg rerollet enchanting/tailoring fra herb/alch da jeg var lvl 60. Det gikk veldig bra, siden jeg bare disenchantet alt crappet jeg tailoret. Enchanting er også ganske bra i end game, siden man kan få noen veldig bra ring-enchants.
olegunnaro Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 20 droppa fra bossene i aq40, men hvis ingen på serveren din kan lage det, så selges aq40 enchan formelene fra exalted med outlands factions i neste patch.
Be__bad Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 20 droppa fra bossene i aq40, men hvis ingen på serveren din kan lage det, så selges aq40 enchan formelene fra exalted med outlands factions i neste patch. 9357817[/snapback] Feil- gitt at vi snakker om agi enchant, som blei nevnt ovenfor. Det var 15 Agi på gloves, 15 agi på wep var timbermaw rep. 20 agi på wep blir violet eye rep afaik. Aq20/40 glove/cloak enchants blir rep neste patch. on topic: Don santos er kjempefin Anbefaler ikke enchanting som proffession på hunter, mener lw/skinning er enklere å crafte gear fra itillegg som det er greit (Lw blir litt dyrt ) Å Skille opp. Les på proffession forums på forums.wow-europe.com står mye bra der.
Havon Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Syns du betalte mye for Don Santos. Betalte selv 1100g for den, og det syns eg var mye. Men er jo en fin bue om du ikkje har tenkt å raide. 9356236[/snapback] Prisen kommer HELT ann på serveren.
Lycantrophe Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Jeg betalte 2888 for blinkstrike, så vær stille.
Dev- Skrevet 29. august 2007 Forfatter Skrevet 29. august 2007 (endret) Jeg betalte 2888 for blinkstrike, så vær stille. 9385444[/snapback] det er en 1/2 epic flying det. Men var det verdt det? Jeg koser meg med Don Santos, merker skikkelig dmg output da alle AP buffs slår inn Gjør gjerne 200 mer dmg på 70+ elites Endret 29. august 2007 av Dev-
Schjellin Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Mongoose kostet litt det og. :< 9386547[/snapback] Drit i Epic flying Lycan, det hjelper deg ikke med dmgen din.
Lycantrophe Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Sant, så jeg ga faen i mount og kjøpte epics.
tmg Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Jeg betalte 2888 for blinkstrike, så vær stille. 9385444[/snapback] Ehh, bruke under 1k på aldor exalted istedet? :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå