Gå til innhold

Alien Vs Predator 2 trailer


Tomtruck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei det har du helt rett i. Syns likevel at første filmen hadde en god plotline og manus, men virker som nummer to vil bare være sløsing av verdifull tid. Historien ser nokså tynn ut, fylt av grotesk slakting av medmennesker og barn. Særlig så ser jeg ikke poenget i å bruke barn i slakte-filmer generelt. Hvorfor bruke barn i en film de selv ikke kan se?

(egen tråd?)

Lenke til kommentar
Nei det har du helt rett i. Syns likevel at første filmen hadde en god plotline og manus, men virker som nummer to vil bare være sløsing av verdifull tid. Historien ser nokså tynn ut, fylt av grotesk slakting av medmennesker og barn. Særlig så ser jeg ikke poenget i å bruke barn i slakte-filmer generelt. Hvorfor bruke barn i en film de selv ikke kan se?

(egen tråd?)

9382774[/snapback]

 

Ja får vi ser utrolig mye av historien i en trailer :roll:

Filmen ser greit ut, ut av det vi får se. Håper bare den blir bedre en den første.

Lenke til kommentar

Alle får et eget inntrykk og det skaper spørsmål hos den enkelte individ. Jeg syns det er litt rart at de kom tilbake til jorda når siste scenen i første filmen tydet på noe annet. Og som jeg sa, så ser vi mye slakting i traileren, noe jeg syns tyder på splatter-film.

Lenke til kommentar
Sluttet ikke AVP med at et alien hadde kommet inn i et av Predatorenes romskip? Jeg forventet at filmens handling skulle være i verdensrommet  :ermm:

9384441[/snapback]

 

kan hende det er det romskipet som styrtet i begynnelsen.. håper det iallefall.

9384453[/snapback]

 

Kan jo hende at dette Predalien monsteret slaktet alle predator's i romskipet og styrtet det mot jorden...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Nei det har du helt rett i. Syns likevel at første filmen hadde en god plotline og manus, men virker som nummer to vil bare være sløsing av verdifull tid. Historien ser nokså tynn ut, fylt av grotesk slakting av medmennesker og barn. Særlig så ser jeg ikke poenget i å bruke barn i slakte-filmer generelt. Hvorfor bruke barn i en film de selv ikke kan se?

(egen tråd?)

9382774[/snapback]

 

Hva ville vel The Exorcist vært uten jentungen? ;)

 

Denne filmen kan umulig bli mer skuffende enn den forrige.

 

Det beste hadde vært om de slengte inn Rambo i det hele. En siste Rambo film med Aliens og Predator, kan det bli bedre?

 

Men men, får vel se denne og den nye Rambo filmen på samme dagen og drømme om galskapen som kunne blitt en realitet :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...