saimon Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 (endret) Til å neede Ret gear? Hovedgrunnen til at jeg går prot er jo for å geare opp ret palaen min:P men har jeg rett til det egentlig? *Moderatoredit: Det er ikkje forbudt å skrive fullstendige ord og navn så emnetittel er lesbar for alle * Endret 25. august 2007 av Zeph
Shruggie Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Ja, på samme måte som prot warrs kan neede dps-gear.
saimon Skrevet 25. august 2007 Forfatter Skrevet 25. august 2007 Hvorfor skulle du ikke ha rett til det? 9355033[/snapback] Vel bare lurte, da jeg needa før var det ofte en som klikka og kalte meg ninja; U are tank not dps nub /leave
Richard_87 Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 har samme dilemma selv med en paladin. det du bør gjøre er hvis det dropper noe plate dps gear og ingen andre needer den, da needer du. men la de som virkelig trenger det neede først, feks en fury warrior...
mad_arab Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Hvorfor skulle du ikke ha rett til det? 9355033[/snapback] Vel bare lurte, da jeg needa før var det ofte en som klikka og kalte meg ninja; U are tank not dps nub /leave 9355462[/snapback] Hvis man har litt sosial intelligens, så spør man jo om noen andre trenger utstyret først. Du har ikke førsteretten på noe hvis du er speccet annerledes. Hvis derimot ingen andre trenger det, burde du få det.
wise™ Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Ja, på samme måte som prot warrs kan neede dps-gear. 9355048[/snapback] Det får de ikke i guilden min. Er så digg å få plate-dps items (første drop ever) for minimum DKP fordi vi (dps-warriors) har prio. On-topic: Kommer jo litt ann på, synes jeg. Har du en ret paladin i raid (gruppe?) så synes jeg han "prio" over deg, hvis h*n ikke vil ha, er det ffa, imo.
Bruktbilen Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Hvorfor skulle du ikke ha rett til det? 9355033[/snapback] Vel bare lurte, da jeg needa før var det ofte en som klikka og kalte meg ninja; U are tank not dps nub /leave 9355462[/snapback] Vel, da kan du si i starten av gruppen din hva slags gear du roller på, og hva du ikke roller på, så slipper du slikt.
tmg Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Jeg ville sagt at du needer hvis du trenger det i pugs. Pugs forandrer seg hver gang uansett og du kan ende opp med 1000 grupper som alle har en annen plate user. I tillegg til at drops har faktisk bare 10-20% drop chance som oftest. Jeg gidder ikke å gå 10000 runs for at et item skal droppe 10 av disse gangene, og da passe for en eller annen fyr hver gang.
Darth Kjell Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Jeg er holy priest og needer på dps-gear. Hvordan skal jeg ellers få farmet potions og penger til primal mooncloth/primals (slik at jeg kan lage bedre healing gear). Hvis jeg vinner en roll på dps-gear i et instance, så needer jeg ikke en gang til med mindre andre ikke vil ha det. Har jo ikke lyst til å ta fra shadow priest, mage og lock alt gear. Jeg needer ikke hvis det kun er marginale oppgraderinger.
Cappo Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Siden du er protection paladin er det ganske enkelt å lage en gruppe uten andre plate users. Så da gjør du selvsagt det. Problemet løst!
John Keats Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Ja, på samme måte som prot warrs kan neede dps-gear. 9355048[/snapback] Det får de ikke i guilden min. Er så digg å få plate-dps items (første drop ever) for minimum DKP fordi vi (dps-warriors) har prio. On-topic: Kommer jo litt ann på, synes jeg. Har du en ret paladin i raid (gruppe?) så synes jeg han "prio" over deg, hvis h*n ikke vil ha, er det ffa, imo. 9356226[/snapback] Veldig grei regel.. når man kjører raids.. prot warriors kan jo seff neede hva dem vil i 5mans da jeg regner med at dps-warriors har de dem trenger derfra allerede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå