Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase, Audi A3 2004..


Marvil

Anbefalte innlegg

Hva jeg gav husker jeg ikke helt dessverre, mener selger forlangte 180.000..

Bilen har rullet rundt 88.000km nå mener jeg å huske, tok service for noen måneder siden..

 

Ellers har det skjedd litt nytt nå de siste ukene;

 

Debadga bagasjerommet i dag - tok vekk A3 og motorstørrelse, samt noe kontaktinfo til Møller Bergen fra bakruta. Syns det ble mye bedre igrunn..

IMGP6228.jpg

 

Tok ikke vekk Audi-ringene denne gangen, vurderer det sterkt, for å få helt clean bak (utenom visker som nok blir). Et lite eksempel på hvordan det vil bli;

IMGP62282.jpg

 

I tillegg er nye speilhus montert, type matt alu-look som man får på S3/S-Line utgaver. Frisker opp fronten på en diskret måte..

IMGP6269.jpg

IMGP6230.jpg

IMGP6266.jpg

 

I tillegg er nye 19" RS6 handlet inn og montert - hjalp litt på utseendet.

Burde nok ideelt sett senkes litt, men har blitt litt vandt til 16"/17" med ballongdekk etter å ha hatt lav Golf noen sesonger, så prioriterer litt komfort inntil videre.. :)

IMGP6227.jpg

IMGP6250.jpg

IMGP6251.jpg

IMGP6254.jpg

IMGP6256.jpg

IMGP6258.jpg

IMGP6263.jpg

IMGP6265.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fine bilder har du også :)

Kunne trengt litt hjelp med å forstå mitt E510 siden jeg ikke har peil :p

 

Kjørte gjennom den tunellen med de det fine lyset der du tok bilder av Golfen din, på vei hjem fra bergen når jeg henta en bil der borte, men fikk ikke tatt noen bra bilder pga. manglende kamera :(

Lenke til kommentar

Takk for det begge to! :)

Fikling er løsningen når det gjelder fotografering, ikke minst fikling i bilderedigeringsprogram i etterkant..

 

Lærdalstunnellen er et artig sted å ta bilder, så det kan anbefales å ta seg tid å stoppe der.. :)

 

Hva tror dere ang det å fjerne Audiringene på bakluka? Er litt in dus, begge løsninger ser greie ut..

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Mulig å få tak i sorte ringer bak?

Er som Dr3as, ikke så glad i chrome, men kanskje svart hadde gjort seg? (fikser du et bilde med det også Marvil?)

 

Lyktene og rompa generelt er kjempefint syns jeg ;)

 

Hva med visker bak rett opp?

Kan være tøft, men har ikke sett det på A3 før..

Endret av Pluggen
Lenke til kommentar
Nå er ikke jeg så glad i chrome sånn generelt, men å fjerne den gjør ræva nesten for naken...
Sant det.. Men så en nyere A4 uten ringer her om dagen, så ganske pent ut.. :)

 

 

Mulig å få tak i sorte ringer bak?

Er som Dr3as, ikke så glad i chrome, men kanskje svart hadde gjort seg? (fikser du et bilde med det også Marvil?)

 

Lyktene og rompa generelt er kjempefint syns jeg ;)

 

Hva med visker bak rett opp?

Kan være tøft, men har ikke sett det på A3 før..

Sorte ringer skal jeg prøve å få et bilde av, er i verstefall bare å lakke (selv om lakking på chrom er vanskelig)..

 

 

Synes du skal beholde baken som den er jeg.. Audi emblemet sitter fint der synes jeg..

Ellers så synes jeg kanskje det ble litt lite gummi rundt felgene..

Men alt i alt, så har du fått en flott bil! Og noen flotte bilder og! ;)

Er vel 235/35-dekk (husker ekstremt dårlig), noe som er ganske greit. Skal man ha mer gummi øker også høyden på bilen, noe jeg ikke ønsker..

 

 

Du har vel ikke 19" på nå?

Syns de så veldig små ut til å være 19" i hvertfall :p

Er nok 19" ja, men som nevnt under er buene romslige på disse bilene, får greit plass til 20".

 

 

Innbiller meg at hjulbuene ser veldig romslige på disse bilene..

Er vel 205/55-R16 orginalt på de..?

Stemmer begge deler.. :)

 

 

Det stemmer at 205/55-16 er standard, men syns de som står på så litt små ut, men mulig det er fordi den ikke er senket (?)
Bilen er senket 20mm originalt, men mer senk vil gjøre utseendet bedre ja, men som nevnt tidligere har jeg blitt litt vandt til komfort igjen, så vil ikke senke så mye mer enda.. :p
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Nydelig bil Marvil, og pene bilder. Så ikke så verst ut med RS6 uten senk faktisk. Trodde den skulle bli veldig høy av det.

 

Angående ringene bak er det vanskelig å si. Er like mye for/mot.

Nei, den ble faktisk ikke så høy som jeg trodde.. Selvsagt kunne den vært lavere, men syns det er en grei kombinasjon med komfort også..

Tror nok ringene blir inntil videre..

 

Hva med en S-line grill fremme, for dyrt karnsje?

 

Paint.net ftw.. :p

*bilder*

Har vurdert å bygge om til Singleframe-front (8PA), men det er en del som må byttes dessverre. Syns egentlig A3en er ganske pen med fronten min..

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Takk for det! :)

Noe mer stasj syns jeg ikke trengs nei, kjører en litt annen linje enn med den forrige bilen.. :)

 

Er enig i at det trengs mer senk, hittil er det to grunner til at det ikke har blitt gjort. Det første er at jeg har blitt vant til komforten i motsetning til min gamle som omtrent ikke hadde fjæring, det andre er at det snart er vinter og jeg ikke føler for å drive gratis brøytetjeneste i vinter også. :)

Men at det kommer på noe justerbart til neste år er ikke umulig. :D Har lyst på luftfjæring, men pris og godkjenningsmulighet setter litt kjepper i hjula. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...