Gå til innhold

Vet du om noen kule mmorpg spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,er det noen som vet om ett bra spill (MMORPG) som jeg kan spille kjeder meg heftig mye....så jeg trenger ett nytt spill..

pc-en min har 380 MB-Ram eller 384...(er oss min ven) og tror 2.0 Ghz eller no :p

så hvis du vet om noen kule spill please si meg litt om dem og siden og om du likte den eller dine venner likte den...Takk! Ha En Fin Dag!

Redigering-Dette er infoen om pcen.

Celeron-R- CPU 2.00Ghz

2.00Ghz, 384 MB-RAM

Endret av mafiman
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei,er det noen som vet om ett bra spill (MMORPG) som jeg kan spille kjeder meg heftig mye....så jeg trenger ett nytt spill..

pc-en min har 380 MB-Ram eller 384...(er oss min ven) og tror 2.0 Ghz eller no :p

så hvis du vet om noen kule spill please si meg litt om dem og siden og om du likte den eller dine venner likte den...Takk! Ha En Fin Dag!

Redigering-Dette er infoen om pcen.

Celeron-R- CPU 2.00Ghz

2.00Ghz, 384 MB-RAM

9352205[/snapback]

2moons er jo et ganske kult og gratis MMORPG :thumbup:

søk på google uten mellomrom :)

Skrevet (endret)

Det er mere ala Battlefield 2, men ikke helt likt. Det er visse brett du kan spille 32 stykker på, og det er nok max tror jeg. Du burde absolutt sjekke det ut, det er helt gratis :)

Når du spiller så går du også opp i rangeringer, og du tjener penger så du kan kjøpe forskjellige våpen og sånt!

Endret av Selvin
Skrevet

Er de kvitt på det jævla cheat problemet da?

Da jeg skulle prøve spillet var spillet invandert ac cheatere, MINST 5 stykk på hver server + at noen hadde en cheat sånn at når de kasta granat så døde alle på fiende laget

Skrevet

ja jeg vil bare ha mmorpg..liker det best...takk for deres post..skal prove 2moons anarchy har jeg provd likte ikke det >P

Ikke noe med dette emne aa gjore/Tastaturet mitt virker ikke som det skal jeg kan ikke f.ks skrive de 3 siste bokstavene i alfabetet..og ? er paa understrek knappen...saa hvis noen vet hvordan jeg kan fikse det plz si det xD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...