Gå til innhold

Sykkel: Rasmussen i samtaler med nytt lag


ahpadt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes du det er bra at han var borte vekk i en mnd før TdF? Han har til sammen fått 4 advarsler. Jeg synes dette er et tap for sykkelsporten hvis han starter igjen.

9352559[/snapback]

 

Nei, det syntes jeg ikke er greit, men det er ikke engang oppklart hvor han var da.

Fyren ble ikke tatt for doping unde TdF og har aldri blitt tatt for det ellers.

 

Det han gjorde i TdF var ikke overlegent og jeg fattet aldri mistanke mot fyren, han har vært en utrolig god klatrer i flere år og uten mange av kanonene som HAR blitt tatt på startstreken var det omtrent ingen som matchet han.

 

På tempo var han blitt bedre, øvet i vindtunnel, dessuten sto det om seier, men for all del, et god prestasjon.

 

Poenget mitt er at så lenge han ikke er tatt eller gir jeg blanke i alle beskyldinger.

For meg er og blir han en ren syklist, en dyktig syklist

Lenke til kommentar

Hvis han kan vise passet sitt og bevise han var i Mexico den mnden så går det bra. Men han har ikke vist noe. Hvis man ikke har noe skjule kjemper man for å vise sin uskyld. Det har ikke Rasmussen gjort.

 

Har man valg å være toppidrettsutøver må du leve etter de reglene som er, greier du ikke det kan du ikke være det.

 

Men meg om det, og deg om det.

Lenke til kommentar
Det er jo tydelig at han kjemper for at han vil bli renvasket, men selvom folk prøver renvaske seg betyr ikke det at de er ærlige, ta Landis som et godt eksempenl

9404602[/snapback]

 

Landis var jo faktisk dopet. Det ble aldri funnet spor av doping i prøvene til Rasmussen. Kan ikke se sammenhengen.

Lenke til kommentar
Nei, dette er syntes jeg han har full rett til, fyren han aldri blitt tatt i doping så jo han skal absolutt få lov til det..

9352061[/snapback]

Så det er greit å jukse og i tillegg finte dopingmyndighetene? Hvorfor tror du han oppgav feil sted? Han er uansett en juksemaker da han har jukset til dopingmyndighetene med å oppgi feil sted. Videre må man jo regne med at det var en grunn til at han gjorde det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...