Gå til innhold

Gothic 3 trenger no-cd


Anbefalte innlegg

Hei hei!

 

Nå står jeg i det dilemma at jeg ikke får spillt mene savede filer på G3

 

For å ta det fra begynnelsen:

-Da jeg kjøpte spillet, (brukte cdèn) tok det vanvittig lang tid å loade de lagrede filene, siden dvd-spilleren bruker litt tid på å komme opp i hastighet og få leste litt av plata, for så og loade. :thumbdown:

-Bestemte meg derfor for å bruke en no cd crack, det hjalp betraktelig på loading tiden. :thumbup:

-Det som er problemet er at etter jeg spillte 1.12 (cracket) en stund, gikk jeg lei og avinstallerte spillet.

-Skulle spille videre nå, installerte, patchet men funket ikke med orinal cdèn.

har man altså lagret med en cracket verson, funker det ikke på den orginale :hrm:

-Da jeg skulle laste ned en ny crack til 1.12 patchen viste det seg at så mange som INGEN funket ordentelig, alle inneholdt 2stk .dll som funket men .exe fila var en trojaner. Antivirus programmet sletter fila. avsluttet antivirus, men viste seg at .exe fila ikke funka.

 

-noen forslag til en 1.12 nocd crack som funker? :whistle:

 

Jeg har prøvd Gamecopyworld og megagames, men begge har den ubrukelige cracken.

 

Jeg veit at dette er litt på kanten, man skal ikke drive med spillkoppiering og den slags! Men saken er at Når man har kjøpt spillet og det ikke funker like bra som en "ulovelig" verson, så må det vel vere akseptabelt å moddifisere sin egen kopi.

 

I dette tilfellet så har altså jeg begått en slik "forbrytelse", jeg har jeg har moddifisert min egen kopi av spillet, slik at loading tiden går MYE kjappere, samtidig som jeg sparer min Kopi av platen for slitasje.

 

-Derfor håper jeg det finnes noen som kan vise meg en crack, slkik at jeg kan fortsette spilleventyret mitt. Da jeg har tilbakelagt mange titalls timer bak spillet er det uaktuelt å starte bra begynnelsen igjen :no:

 

mvh Harald

Endret av MonZteR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei hei!

 

Nå står jeg i det dilemma at jeg ikke får spillt mene savede filer på G3

 

For å ta det fra begynnelsen:

-Da jeg kjøpte spillet, (brukte cdèn) tok det vanvittig lang tid å loade de lagrede filene, siden dvd-spilleren bruker litt tid på å komme opp i hastighet og få leste litt av plata, for så og loade.  :thumbdown:

-Bestemte meg derfor for å bruke en no cd crack, det hjalp betraktelig på loading tiden. :thumbup:

-Det som er problemet er at etter jeg spillte 1.12 (cracket) en stund, gikk jeg lei og avinstallerte spillet.

-Skulle spille videre nå, installerte, patchet men funket ikke med orinal cdèn.

har man altså lagret med en cracket verson, funker det ikke på den orginale :hrm:

-Da jeg skulle laste ned en ny crack til 1.12 patchen viste det seg at så mange som INGEN funket ordentelig, alle inneholdt 2stk .dll som funket men .exe fila var en trojaner. Antivirus programmet sletter fila. avsluttet antivirus, men viste seg at .exe fila ikke funka.

 

-noen forslag til en 1.12 nocd crack som funker?  :whistle:

 

Jeg har prøvd Gamecopyworld og megagames, men begge har den ubrukelige cracken.

 

Jeg veit at dette er litt på kanten, man skal ikke drive med spillkoppiering og den slags! Men saken er at Når man har kjøpt spillet og det ikke funker like bra som en "ulovelig" verson, så må det vel vere akseptabelt å moddifisere sin egen kopi.

 

I dette tilfellet så har altså jeg begått en slik "forbrytelse", jeg har jeg har moddifisert min egen kopi av spillet, slik at loading tiden går MYE kjappere, samtidig som jeg sparer min Kopi av platen for slitasje.

 

-Derfor håper jeg det finnes noen som kan vise meg en crack, slkik at jeg kan fortsette spilleventyret mitt. Da jeg har tilbakelagt mange titalls timer bak spillet er det uaktuelt å starte bra begynnelsen igjen :no:

 

mvh Harald

9340415[/snapback]

 

Wow, ble svimmel av og lese denne posten, ble så mye rariteter.

 

Tror ikke du skal komme hit nei og spørre etter nocd crack, den loadetiden det tar fra plata er vel bare i oppstarten.

 

Tror ikke den loader konstant fra dvd plata ? det lille der kan du leve med man er vel ikke så utolmodig da den tar full install på spillet.

 

Kjøpe deg en ny dvd-rom spiller eller brenner da koster ikke så mye.

Lenke til kommentar
Det er ikke ulovlig å bruke nocd crack på ett spill du har kjøpt vel.

9342510[/snapback]

 

Jeg trodde ikke regelverket skulle være så firekantet jeg heller :hmm:

 

Saken er at jeg HAR spillt med en crack på 1.12 patchen. Saved filene mine fungerer ikke uten en cracket 1.12 verson av spillet! Og jeg Akter ikke å starte på nytt etter ca 60 timer spilling :mad:

 

DVD spilleren er rask nokk i massevis den. men det tar litt ekstra tid hver gang jeg loader, og det blir en del ganger. Har en lei tendens til å yppe med de store monstrene :innocent:

 

noen forslag :roll:

Endret av MonZteR
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Tror ikke du skal komme hit nei og spørre etter nocd crack, den loadetiden det tar fra plata er vel bare i oppstarten.

9341471[/snapback]

Niks. Tages-skiten spinn plata opp og ned 2 gongar kvar gong du hentar eit lagra spel, og dette aukar lastetidene vesentleg (nesten ei dobling på mi maskin), i tillegg til at det slit både på plate og stasjon, og lagar masse bråk. Kopibeskyttelsen i Gothic 3 er heilt på trynet, og NODVD-patch burde vere obligatorisk. Det er so vidt eg veit òg fullt lovleg her til lands (andre land har eit meir evneveikt lovverk når det gjeld slike ting).

 

Det er noko som er feil når ærlege forbrukarar må ut på nettet og leite etter uoffisielle modifikasjonar for å få ei like god speloppleving som piratane.

 

Kay

Lenke til kommentar
har noen funnet det? har omtrent det samme problemet som trådstarter :(

9472130[/snapback]

Google.

9473851[/snapback]

 

hei hei :cool:

 

Nå har jeg funnet en som funker. Er alt for mange cracker som IKKE fungerer der ute. husker ikke heelt hvor jeg fant den :hmm: Men send meg en mail.. så ordner vi det ;)

Lenke til kommentar
men .exe fila var en trojaner. Antivirus programmet sletter fila. avsluttet antivirus, men viste seg at .exe fila ikke funka.

9340415[/snapback]

Må bare gratulere deg med å ha lagt inn en trjoaner på maskinen din med vitende og vilje, fullstendig frivillig.

9505119[/snapback]

 

hehe.. var ikke så ille da.. Da jeg skrudde på antivirusprogrammet igjen, så var det bare å fjerne trojaneren. Men uansett, har netopp opprettet en ghostfil slik at maskinen er rein for ulomskheter :yes:

 

Til alle andre som trengte litt hjelp med denne fila.... jeg ER ikke så fryktelig stødig på detta forumgreiene. mange av postene jeg har fått, og svart på. Har jeg bare fått i retur fordi epostadressen ikke var riktig.

 

Send meg heller en mail til [email protected] :thumbup: så tar vi det derfra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...