Gå til innhold

Kan ikke dere prøve å fikse forumets innloggingsproblemer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er det eneste forumet jeg vet om som ikke klarer å holde meg innlogget.

Hver gang jeg får ny IP, må jeg logge inn. Det er ekstremt irriterende. Nå f.eks, mistet jeg et relativt langt innlegg jeg hadde skrevet, pga internett gikk av og på mens jeg skrev. (som førte til masse tull med innlogging når jeg trykkte send.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tror jeg gjør det og jeg har telenor, veldig praktisk, logg av og på så har jeg ukjent ipadresse igjen :D

Sånn er det ikke med bluecom, jeg har jo samme ip drit lenge om gangen :roll:

Skrevet

Skjønner ikke helt problemet jeg. Sitter med Telenor ADSL selv, og har ikke dette problemet.

Selv om jeg logger meg av og på nettet aldri så mye, så trenger jeg ikke å logge meg inn på forumet :-D

Skrevet

Hallo!? Er det ingen som skjønner at det fremdeles finnes folk som ikke har (mulighet til å få) ADSL?

Jeg har ISDN, og det burde være ganske opplagt når du leser posten min. :)

BTW forum admin: Er ikke forumet ganske utdatert? phpBB 2.0.4 har jo kommet!! :D

Skrevet

Har ISDN hjemme og blir logget på automatisk der. Og på jobben har jeg Kabel og blir logget inn automatsk med samme brukernavn

Skrevet
Bare tull! Jeg har ADSL fra Telenor, og har ingen problemer med å være konstant innlogget - uansett om det nå er tirsdag eller lørdag........

Er ikke adsl fra telenor det er snakk om da... : :grumpy:

Skrevet
Skjønner ikke helt problemet jeg. Sitter med Telenor ADSL selv, og har ikke dette problemet.  

Selv om jeg logger meg av og på nettet aldri så mye, så trenger jeg ikke å logge meg inn på forumet :-D

Samme her og.

Bare hvis jeg bytter bruker i windows.

Selv om jeg rebooter, samme med Opera.

Har ikke hatt dette problemet med XP eller 2000

Skrevet

Var det så utrolig vanskelig å forstå at jeg har dial up? Jeg får ny IP hver gang internett går av og på!

Kan vi si det slik at folk med bredbånd, eller folk som ikke har dette problemet ikke svarer i denne tråden?

Skrevet
Var det så utrolig vanskelig å forstå at jeg har dial up? Jeg får ny IP hver gang internett går av og på!

Kan vi si det slik at folk med bredbånd, eller folk som ikke har dette problemet ikke svarer i denne tråden?

Har bredbånd sjøl, får ny IP hver enste gang.

Behøver ikke å logge meg på en eneste gang. (en gang da seffern).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...