Gå til innhold

Product Key Finder


hettelars

Anbefalte innlegg

Nå har jeg leta lengere enn langt.

 

 

Når vi var på skolen, IKT driftsfag så fant jeg og noen i klassen et fint program til og finne cdkey til alle program som var installert på pcen. Dette var jo et rimelig simpelt program, som jeg nå såklart har klart og miste. Og samtidlig glemt navnet på, noen av dere der ute som aner hva det heter? google gir meg bare et magical jelly bean blablal. det er altså ikke dette jeg er ut etter. Programmet gir deg ikke bare til xp, men også til alle andre program som er installert på pcen.

 

Grunnen til at jeg trenger dette er egentlig fler grunner, har bruker det ofte når jeg hjelper amatørkompiser med formatering av pc, der de såklart ikke aner hvor de har gjort av xp-keyen sin o.l. Programmet er rett og slett nyttig. Trikser og styrer mye fram og tilbake, så er det rimelig lett og miste mine egne cdkeys for den del. Så det er greit at jeg bare får printet ut alle på en gang der, så har jeg det lagret bort i mitt lille arkivsystem.

 

 

Takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for den, skal teste det snarest når jeg får kommet meg hjem fra jobb.

Var ikke det programmet jeg brukte iallefall, det var ba re på et par 100 kb. Irriterer meg grenseløst at jeg ikke finner akkurat det programmet, lite og lett.

 

EDIT: fant ingen funksjon i everest som lignet det jeg mente ihvertfall. Noen aning om hvor det isåfall skal ligge?:)

Endret av hettelars
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...