Gå til innhold

Test: Hvor sikker er VAC secure servers?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Blir moro å se hvor lang tid det tar før du blir bannet, om du blir bannet! :)

9414080[/snapback]

Han har sikkert brukt en cheat som nettop har blitt lagt ut til public idioten som han e

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Beklager, du har hele forumet mot deg. Du er i sterkt mindretall.

VAC fungerer bra med tanke på hva det står opp mot, og bedre enn mange av andre lignende anti-cheats, som PunkBuster etc.

Endret av Zeph
Skrevet (endret)

Hva så?

Jeg har fremdeles rett, så da er det det samme hvor mange som ikke er ening, VAC er ubrukelig.

Jeg har sett det med mine egne øyne, mens andre ser bare hva VAC fan boy sier(deg ja :dribble: )

Å alle vet hvilke sider Fan boys er på, jo nemlig det de er fan av.

Endret av NadaX7
Skrevet (endret)
Hva så?

Jeg har fremdeles rett, så da er det det samme hvor mange som ikke er ening, VAC er ubrukelig.

Jeg har sett det med mine egne øyne, mens andre ser bare hva VAC fan boy sier(deg ja :dribble: )

Å alle vet hvilke sider Fan boys er på, jo nemlig det de er fan av.

9415805[/snapback]

Sier du at jeg er fan boy av vac? LOL. Har du hørt om FreeSteam? De jobber mot Steam/vac. Er med på coding crewe demmes og har vært med på å lage alt fra VAC2 bypass til cracket Cafe programmer. Så jeg vil ikke kalle meg noe fan av VAC. Men jeg kjenner vac så godt nå at jeg kan men hånden på mitt hjerte si at de gjør enn utrolig bra jobb. Og husk at det ikke bare er cheatere de stopper men mye mye mye annet. Så du får "STFU" :ohmy:

Så hvis du ikke får det i det lille hode ditt får det bare være. Du kan ikke bare si at vac gjør en jævla dårlig jobb pga du bruker en cheat og ikke blir bannet etter 10 dager.

Endret av Kezza
Skrevet

Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen.

Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte p_report.gif funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel.

(Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.)

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet
De kan ansette andre en em mann på 80år til å oppdage cheats og banne dem.

9411274[/snapback]

Kontruktiv kritikk! "I've called Valve a fag, what else can I do?".

VAC tar kanskje ikke 100% av alle cheats som er der ute, fordi det ville krevd en utrolig mengde ressurser av Valve, men sålenge Valve tar flesteparten av de som er ute så vil VAC ha en positiv effekt - det gjør folk nervøse for å cheate, da det er en sjangs for å få kontoen sin bannet.

Nå som også Steam har begynnt å tilby spill fra såpass mange spillutviklere er det desto kjipere å få en konto bannet, noe som også fører til at folk mister lysten på å cheate.

Ja, det finnes folk som lager ny konto og køper Counter-Strike kun for å cheate, men disse går trolig så langt i sin søken etter å lage kvalm så de vil klare å snike seg forbi visse hindre, men husk at de er i mindretall.

Skrevet

Du sier så, jeg påstår det er du som er tufs som i det hele tatt gider å svare på en, iog med at ingen av mine påstander blir endret med annet VAC på et magisk vis får meg bannet, no sign to it after 12 days.

Skrevet (endret)
Du sier så, jeg påstår det er du som er tufs som i det hele tatt gider å svare på en, iog med at ingen av mine påstander blir endret med annet VAC på et  magisk vis får meg bannet, no sign to it after 12 days.

9417721[/snapback]

Svar på dette da
Okay så du tror faktisk at VALVe har et system som bruker opptil tre måneder på å oppdage at spillere bruker ulovlige tilleggsfiler? Når VALVe har utviklere som har laget Steam-klienten, CS, CS:S, HL2 o.s.v. - tror du ikke da klarer å lage et system hvor det tar tre måneder før det reagerer med vilje? Om du ikke tror at "delayed ban" eksisterer, hvordan kan du da forklare at både meg og mange andre har blitt bannet flere måneder etter å ha vært inne på en VAC-sikker server med cheats?

9409974[/snapback]

Endret av Jooakim
Skrevet (endret)

Trådstarter, du er utålmodig :)

Ikke noe personhets, men ikke forvent at du blir banna en av de neste dagene. Som sagt, så bruker Valve lang tid på å banne, og jeg liker det. Værsågod, du kan sjekke hver dag om du vil, men jeg tror at du er flagget siden cheaten din var flere måneder gammel, og VAC registrerer de aller fleste cheats en liten stund etter de er utgitt.

Som sagt, vi har forklart til deg 1000 ganger at valve har et DELAYED ban system.

...Allikevel poster du daglig at du ikke har blitt banned enda, noe vi andre allerede skjønner. Tråden er jo nærmest blitt forandret til din egne lille personlige telletråd.

Uansett, jeg tror du vil bli banned, men jeg vet ikke når. Det vil sannsynligvis ta et par uker, eller måneder. Nesten alle som har postet her i tråden er imot deg, og dcet har gjort at tråden har blitt til en diskusjon om dette er riktig å gjøre, og kritikk av metoden din. Hvorfor ikke bare la tråden ligge til du faktisk blir banned/du ikke blir banned?

EDIT: Og hvis du ikke har blitt banned innen nyttår: Hva har du oppnådd? Alt det sier er at du har spillt med en cheat som VAC ikke har funnet enda, noe som mange allerede gjør.. Gratulerer!

EDIT2: Beklager hvis du eller noen syntes jeg er streng/negativ nå, så er det bare pga. jeg syntes hele denne "testen"/tråden begynner å bli ganske dum :) :)

Endret av _Zeke
Skrevet (endret)

Skal vær ening med at den er dum som faen, men det er fordi jeg syntes det samme om VAC og, er da ikke bare denne cheatsen, men er da 100 vis av flere som burde vært ganske simple til og med for en person og så at er cheat, men neida funker for bra.

Men jeg har ingen tro på at valve vil bruke 3måneder for å vikse en ban.

Edit: var da ikke jeg som starta den igjen, jeg hadde tenkt vente noen uker til, men når noen først poster så skal jeg da forsvare mine meninger. Stå på sitt.

Endret av NadaX7
Skrevet

Herregud, trådstarter, du har ingenting å si her.

VAC gjør en utmerket jobb, og vi er ikke "fanboys". Vi prøver å legge fram saklige og godt argumenterte påstander om at VAC faktisk banner en stor prosentdel av cheatere, og så skal du være sta som et esel og stå 110 prosent for at VAC ikke gjør jobben sin?

Makan til tullball har jeg aldri sett før.

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Dette fra et Steam announcement i November i fjor;

New Valve Anti-Cheat technology caught a few people cheating in Counter-Strike: Source and other games this week -- over 10,000. VAC detects anyone using cheat software and permanently bans their Steam account. We expect to see a surge of forum posts laying blame squarely at the feet of "my little brother."
kilde

Sålenge Valve klarer å skremme folk til å la vær å bruke cheats så synes jeg VAC gjør jobben sin, uavhengig av hvorvidt den klarer å ta 100% av cheats.

Skrevet
Herregud, trådstarter, du har ingenting å si her.

VAC gjør en utmerket jobb, og vi er ikke "fanboys". Vi prøver å legge fram saklige og godt argumenterte påstander om at VAC faktisk banner en stor prosentdel av cheatere, og så skal du være sta som et esel og stå 110 prosent for at VAC ikke gjør jobben sin?

Makan til tullball har jeg aldri sett før.

9420902[/snapback]

Du har ingen bedre argumenter du,

Kjenner du kansje noen som jobber med VAC så kan garantere dine påstander?

ee tviler, da vil jeg si at jeg liger bedre han med argumenter en deg.

Skrevet (endret)

9421199[/snapback]

Igjen; jeg har selv blitt VAC-bannet flere ganger (glemte å skru av cheat når jeg så på demo), men jeg ble først bannet etter en måned eller to. Hvordan kan du forklare dette??

Edit: Hva er Steam_ID-en din? Om du oppgir den, kan jeg bli med på et forsøk om en eller to måneder. :)

Endret av Jooakim
Skrevet (endret)

9421199[/snapback]

Igjen; jeg har selv blitt VAC-bannet flere ganger (glemte å skru av cheat når jeg så på demo), men jeg ble først bannet etter en måned eller to. Hvordan kan du forklare dette??

Edit: Hva er Steam_ID-en din? Om du oppgir den, kan jeg bli med på et forsøk om en eller to måneder. :)

9421410[/snapback]

Beklager, men hvorfor blir du banned igjen da? Lærer du ikke av dine feil? :p Selv har jeg ikke cheats på PCen atm, så jeg kan ikke se gjennom demoer, men jeg har planer om å laste ned X-Spectate, ettersom da blir man bare kicket av VAC hvis man glemmer å skru av.

Men så kan det være at den ikke er "god nok" til dere admins da :p

Og hvis jeg noengang skulle cheatet, så skulle det ikke vært på denn accouten her :) Litt for mange lvl 10 etc. på bl.a. CG9 WC3 :p (I tillegg har jeg alle mine steam spill på den samme accounten)

EDIT: Jeg må forresten si at jeg er enig med trådstarter i en ting: VAC er for dårlig. Det bruker mange gode metoder for å banne, men det venter rett og slett for lenge.

Si hvis jeg cheater med en utrolig god cheat (med god mener jeg en aimbot etc. som treffer BARE hodet på 0.001 sec etc.) Denne cheaten var også detected av VAC. Da kunne jeg spillt i si.. 2 måneder før jeg ble VAC banna (selv om jeg sikkert ble banned fra drøssevis med andre servere) og når man blir VAC banned, så kan man på 10 minutter kjøpe seg en ny CS verisjon med VISA/MasterCard, og cheate i en eller to måneder igjen.

Dette er også det samme med design cheat. Man kan cheate med den selv om den er detected i en lang periode, og når man endelig blir banned, så er det bare å gå inn på en av de andre CS accountene man har som backup.

Endret av _Zeke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...