Gå til innhold

GTA TRIVIA! Hvor mye vet du om GTA?


Anbefalte innlegg

Hei! Tenkte jeg kunne starte en lek som gikk ut på GTA trivia! Den går som følgene:

Jeg starter med og stille et random spørsmål fra GTA serien, og du skal svare på det. La oss ta foreksempel, "Hva heter hoved personen i GTA vice city?" Da skal du svare "han heter Tommy Vercetti! Hva heter blablabla" ikke sant, så når du har svart, så skal du finne opp nytt spørsmål! Regler:

 

1. Etter 2 timer, så skal det ha blitt svart, hvis ikke er det første mann til mølla.

Dersom du er 110% sikker på svaret, kan du starte nytt! Hvis den som lager spørsmålet ikke bekrefter det, men noen andre bekrefter det, så er det greit.

2. Det er ikke lov og spamme, og OT/korte meningsløse innlegg, vil bli rapportert!

3. Ikke kom med spørsmål som "Hva heter bilen som er rød i GTA SA?"

4. Have fun, håper dette ikke regnes som telletråd!

Reglene kan endres om noen mener det.

Jeg starter:

Hva heter bilen du kan rane med om natten i GTA SA?

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Nope, fordi når han var liten så svømmte han mye, helt til han fikk en kondom sittende fast i trynet^^

 

 

Nå kan noen andre finne på spørsmål:)

9410181[/snapback]

WTF, er det sant?! er det helt sant det du sier der? @Zeph, er det Speeder eller F-19? Superbike?

9410550[/snapback]

 

 

Ja, han sier det til han blinde japanske fyren, når du skal svømme til en båt elns. Også må du lære deg og holde pusten lenger!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...