Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Hvordan unngå støv på rommet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Planter og slik trekker mye støv også.

Prøv å lufte ofte?

Vært artig med en ting som hadde høy støv tilltrekningskraft som man kunne ha hatt i rommet. Å da hadde du bare måttet støvsuge den gjenstanden.

Skrevet

Kun en måte å unngå støv: Bygge rommet ditt inn i et vakuumkammer for så å suge ut all luft, og aldri gå inn dit. Det er eneste måten å unngå det.

Du må nok bare vaske å rygge. :yucky:

Skrevet

Jeg sliter ogsa med stov. Etter en uke er det et lag med stov over hele skrivebordet og over skjermene. Inni switchen er det en god del med stov, og pa gulvet har jeg et gratt teppe.

*begynne a lage vakum*

Skrevet

Hm, vet ikke om det finnes en vifte eller noe med luftfilter.

Hvis man hadde hat det ville viften dratt opp mye av støvet før det la seg og lagt støvet i filteret.

Kjøp AC^^

Skrevet

Hvor selger de slik støvsuger som støvsuger av seg selv?

Det hadde kanskje vert en god ide.

Men kan faen meg ikke skjønne hvor alt støvet mitt kommer fra. Vasker rommet jevnlig, men etter noen dager er det like mye støv...

• 9 måneder senere...
Skrevet

Støvsug og tørk støv gjenvlig. Et tips kan være å ikke ha så mye unødvendig dill-dall som kun står og samler støv. Sviffer duster fungerer perfekt til tørke støv, rask og effektiv.

Skrevet

Vel, bor man midt i byen så vil daglig støvtørk ikke være fåfengt. Her jeg bor kan man tørke støv om morgen for å så kunne observere et fint lite og tydelig støvlag på kvelden på flaten man gjorde ren tidligere. Swiffer får absolutt brynt seg, for å si det sånn...

Har bodd uti bygde-Norge, og det er utrolig hvor lang tid man kan bruke mellom støvtørkene der sammenlignet med byen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...