Gå til innhold

Blåhvalismen,- En guide til den ekte religionen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Kommer det en Hellig Blå-bok? Eventuelt en Hellig Blå-Film ( ;) ) for oss som vil ta snarveien inn til den hellige Blåhval's evige paradis?

9323137[/snapback]

Jeg føler på meg at The Passion of Blaahval er like om hjørnet.

Endret av BlueBench
Skrevet

Hehehe!

Unnskyld at jeg virker hedensk nå, men om jeg tør spørre..

Hva er Den Allmektige Blåhval's onde motpart? Om han ikke er både god og ond? Jeg er nylig frelst. Har ikke fått lest den mikroskopiske teksten enda!

Skrevet
Hehehe!

Unnskyld at jeg virker hedensk nå, men om jeg tør spørre..

Hva er Den Allmektige Blåhval's onde motpart? Om han ikke er både god og ond? Jeg er nylig frelst. Har ikke fått lest den mikroskopiske teksten enda!

9323877[/snapback]

Linky linky ;)

Skrevet (endret)
Hvem står bak blaahvalismen?

9324587[/snapback]

Det var jeg som tok første spadetak. 13. juni kl 19.49.

9324634[/snapback]

Ikke faen.

9324802[/snapback]

Ikke for å "stjele" religionen din, men jeg luftet nok tanken først:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...617&hl=+blåhval

Men det viktigste er at alle står samlet og hyller Blåhvalen vår. Litt tidlig å skape splittelse og reformasjon. Vi ser jo hvordan det har gått med Kristendommen. Blåhvalismen er en fredelig religion!

Endret av Sherra
Skrevet

Foreslår at alle blåhvalister (eller hva det heter) putter Blåhvalismens logo nederst i høyre hjørne av avataren sin, slik jeg har gjort. Skal legge den ut på nettet straks.

Skrevet

I wiki-artikkelen så bør noen forandre "Det skal jeg prøve å svare på i denne tråden" til "Det skal jeg prøve å svare på i denne artikkelen"

Skrevet

Hva med å bygge skapelsesberetningen rundt vitenskapelige fakta/teorier? På den måten vil Blåhvalismen være langt mer sannsynlig enn Kristendommen.

Skrevet
Hva med å bygge skapelsesberetningen rundt vitenskapelige fakta/teorier? På den måten vil Blåhvalismen være langt mer sannsynlig enn Kristendommen.

9325128[/snapback]

Synes ikke det jeg.

Skrevet (endret)

9325128[/snapback]

Synes ikke det jeg.

9325134[/snapback]

Men få logoen på plass, folkens!

Edit: Tror fort denne tråden kan bli en sticky på forsiden her!

Endret av Sherra
Skrevet
Artikkelen er forsvunnet... :dontgetit:

9325161[/snapback]

Jeg foreslår at vi ikke oppretter en ny før vi har fått registrert det som et trossamfunn. Når det er gjort kan de ikke slette det for å "være tull"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...