Lifeform Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Hei, Finnes det noe erstating for Windows Media Center? Tok rett og slett å AVINSTALLERTE hele Windows Vista her, og fikk en MYE raskere og bedre PC, men skulle gjerne hatt et lignende program som Windows Media Center. Gjerne med programguide.
Hårek Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Ta en titt på MediaPortal. http://www.team-mediaportal.com/
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Jeg synes personlig MediaPortal er bedre enn Microsoft sitt mediasenter.
Zappza Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Kjører selv Vista Home Premium med MediaPortal jeg. MediaPortal blir mye bedre enn Microsofts eget program hvis du bare tar deg tiden til å sette det opp ordentlig.
Lifeform Skrevet 30. september 2007 Forfatter Skrevet 30. september 2007 Hei igjen, Ser nå litt nærmere på Mediaportal her, men har ikke funnet noe måte å autosøke kanalene. Finnes dette eller må man legge til kanal for kanal manuelt?
JFM Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 hvordan kan jeg få MCE fjernkontrollen min til å funke i XP home?
Zappza Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Jada, det går helt greit. Når du legger til TV kortet i MP så er det en fane som heter "Autotune" Velg den, og hvilket land du er i, om du har kabel eller antenne og trykk Scan. Da kommer alle kanalene opp. Du må uheldigvis navngi de selv, men for min del så spiller det ingen rolle, ettersom jeg ikke får navn i WMC uansett.
Lifeform Skrevet 30. september 2007 Forfatter Skrevet 30. september 2007 Jada, det går helt greit.Når du legger til TV kortet i MP så er det en fane som heter "Autotune" Velg den, og hvilket land du er i, om du har kabel eller antenne og trykk Scan. Da kommer alle kanalene opp. Hei... Fant ikke den fanen jeg ? Hvor mer nøyaktig er det man finner denne her ?
Patience Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 hvordan kan jeg få MCE fjernkontrollen min til å funke i XP home? 9607067[/snapback] Går ikke. Du MÅ ha Win MCE ;.(
JFM Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 (endret) hvordan kan jeg få MCE fjernkontrollen min til å funke i XP home? 9607067[/snapback] Går ikke. Du MÅ ha Win MCE ;.( 9607755[/snapback] Feil. jeg kopierte en gang "ehome"-mappa fra win vista. (Vet ikke om det er lovelig). SÅ limte jeg den inn på samme plass i Win XP pro. Da funket den. Men nå Har jeg XP Home, og da funker det ikke Edit1: Leif Edit2: Jeg kan fjerne deler av teksten hvis måten jeg gjorde det på er ulovelig. Endret 30. september 2007 av JFM
Zappza Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Hei... Fant ikke den fanen jeg ? Hvor mer nøyaktig er det man finner denne her ? 9607727[/snapback] Der er den. Dette vinduet får jeg opp når jeg trykker add i TV kort fanen.
Danny92 Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Jeg har og instalert det på PC-en min i dag men det går ikke å se film. Det skjer ikke noe, men en dvd film går en ikke film som jeg har på PC-en. Noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå