Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kamerat tar seg av bilettene i år og ser at det er normal ticket og non member ticket,

normal ticket gjør så man blir medlem av kandu, kan vel like godt bli det eller? da det også er billigere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva er det nederste valget? (Vedlegg)

Altså hvilken skal jeg velge? PTN card er vel ikke nødvendig, men hva med de tre siste?

Edit: Har vært på TG før om det har noe å si (TG07).

post-35504-1197324199_thumb.jpg

Endret av 2bb1
Skrevet

Hei.

Har aldri vært på TG før men tenkte jeg skulle prøve i år.

Skal være med en kamerat forhåpentligvis, men vi er nummer 1619 i køa nå, ser det nokså svart ut for å få biletter?

Jeg har ikke peiling liksom.

Skrevet (endret)

Et kort som er registrert på deg . På kortet er det en strek kode som du kan dra i stedefor å vise bilett . Det er ikke nødvendig ,men da går det litt fortere.

Endret av duligot
Skrevet
Hei.

Har aldri vært på TG før men tenkte jeg skulle prøve i år.

Skal være med en kamerat forhåpentligvis, men vi er nummer 1619 i køa nå, ser det nokså svart ut for å få biletter?

Jeg har ikke peiling liksom.

Neida, masse billetter igjen. ;)

Skrevet
Et kort som er registrert på deg . På kortet er det en strek kode som du kan dra i stedefor å vise bilett . Det er ikke nødvendig ,men da går det litt fortere.

blir det sendt i posten eller nå det da?

Skrevet

blir det sendt i posten eller nå det da?

Ja du får det i posten .

Skrevet

har 1 spørsmål

har bestilt bileter til meg og 2 kompiser

men det stod noe om at eg må registrere navn og greier på dei 2 bilettene som ikke er mine, men hvordan gjør man det?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...