Gå til innhold

Beste overklokker skal kåres


Anbefalte innlegg

Får ønske dem som skal delta lykke til og håpe alle får tilnærmet likt utstyr  :thumbup:

9312325[/snapback]

 

 

Hvorfor er ikke du med?

9315338[/snapback]

 

Nei jeg har "lagt inn årene" med det meste på dette forumet, lite interessant å bidra når "falske beskyldninger" hagler.

Hadde også en worklogg klar,men lot være å poste den :hmm:

9320453[/snapback]

 

 

ikke hør på slikt tull :no: come on :!: post workloggen din da :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei jeg har "lagt inn årene" med det meste på dette forumet, lite interessant å bidra når "falske beskyldninger" hagler.

Hadde også en worklogg klar,men lot være å poste den  :hmm:

9320453[/snapback]

 

Post navn, adr og nummer. Så skal vi ordne opp i rykter og slemme mennesker! :D

 

EDIT: Uhm... Glemte vist noe.

 

Lykke til folkens! May the best nerd win! :D Forventer forrsten skikkeig dekkning!

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar
Får ønske dem som skal delta lykke til og håpe alle får tilnærmet likt utstyr  :thumbup:

9312325[/snapback]

Spør du meg burde alle deltakere bruke den eksakt samme hardwaren. Først da er det rettferdig. Hvis ikke er det kun et spørsmål om flaks og penger.

 

Hva om hver overklokker fikk 6 timer, utlevert et HK og EN CPU og et sett RAM for å se hvor langt vedkommende klarte å klokke, så ble det sendt videre til neste deltaker som fik prøve seg i nye 6 timer osv... ?

Endret av Krapfoss
Lenke til kommentar

I selve konkuransen er det vel snakk om samme utstyr på alle. Men i kvalikken som foregår nå, så er det jo snakk om det utstyret de forskjellige brukerene har. Hva som avgjør om noen vinner er jo ikke bare høyeste klokk, men %-vis økning og diverse andre faktorer som beskrevet i artikkelen.

Lenke til kommentar
Får ønske dem som skal delta lykke til og håpe alle får tilnærmet likt utstyr  :thumbup:

9312325[/snapback]

Spør du meg burde alle deltakere bruke den eksakt samme hardwaren. Først da er det rettferdig. Hvis ikke er det kun et spørsmål om flaks og penger.

 

Hva om hver overklokker fikk 6 timer, utlevert et HK og EN CPU og et sett RAM for å se hvor langt vedkommende klarte å klokke, så ble det sendt videre til neste deltaker som fik prøve seg i nye 6 timer osv... ?

9375355[/snapback]

 

Husk på at LANet ikke varer 3 uker da... 6 timer pr. mann under kvalikheat, evt. semi og finale hadde blitt fryktelig langdrygt... Enig?

 

Dessuten kan du hente masse ytelse på Win-tweaks

Lenke til kommentar

Er kanskje en umulighet i praksis å la deltakere klå på den eksakt samme hardwaren ja...

 

Men man burde i hvertfall få utlevert f.eks. 3 identiske CPU'er (samme burde gjelde ram, hovedkort og skjermkort) hver så en kunne ha litt å teste med, og at oddsen for at en fant et klokkevillige eksemplarer var større. Jeg vet ikke hvordan konkurransen utføres i praksis men.

 

Får man ta med egne kjøleløsninger? Eller må man delta emd det en får utlevert?

Lenke til kommentar
Er kanskje en umulighet i praksis å la deltakere klå på den eksakt samme hardwaren ja...

 

Men man burde i hvertfall få utlevert f.eks. 3 identiske CPU'er (samme burde  gjelde ram, hovedkort og skjermkort) hver så en kunne ha litt å teste med, og at oddsen for at en fant et klokkevillige eksemplarer var større. Jeg vet ikke hvordan konkurransen utføres i praksis men.

 

Får man ta med egne kjøleløsninger? Eller må man delta emd det en får utlevert?

9383040[/snapback]

 

Det er vel en webshop som står for HW, så tipper at alle får samme utstyr å putle med. Går også ut i fra at kjøleutstyret derfor skal være det samme (dette for å få en rettferdig konkuranse) Men hvis jeg ikke husker helt feil, så var det HK mod osv inni bildet. Men sånt gjøres på LANet.

 

 

Er vel fremdeles en mulighet for deltagere å leke seg litt etter konkuransen med eget utstyr ;)

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...