Gå til innhold

Tråløs sender fra pc -> tv. bra/dårlig?


Anbefalte innlegg

Hei hei. jeg har i en lengre tid vært lei av å brenne ut dvd'er for å se dem på tv'en og for deretter å kaste plata.

 

så jeg fant denne tråløse senderen på Elkjøp i går. hvordan tror dere signalet vil komme til å bli. det vil si får jeg ok bilde? eller vil det bli et mye finere/klarere bilde når jeg brenner ut dvd'er?

 

avstanden fra tv'en er vel ca 5m, ingen vegger eller noe som skulle blokke signalet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

heyhey! Jeg har selv en sender jeg kjøpte på clas ohlson i fjor.(de selger den ikke i år av en eller annen grund :p ) bilde blir overkommelig, men den liker ikke blutooth og mobil singnaler (gprs, wap ect) da skurrer det og styrer...

vill faktisk tru at en kabel hadde vært mye bedre..

Lenke til kommentar
heyhey! Jeg har selv en sender jeg kjøpte på clas ohlson i fjor.(de selger den ikke i år av en eller annen grund  :p ) bilde blir overkommelig, men den liker ikke blutooth og mobil singnaler (gprs, wap ect) da skurrer det og styrer...

vill faktisk tru at en kabel hadde vært mye bedre..

9308224[/snapback]

 

 

takker for svar, hvor mye bedre/ dårligere blir det enn DVD, normale analoge tv signaler?! og hvor mye betalte du for den?

Lenke til kommentar
heyhey! Jeg har selv en sender jeg kjøpte på clas ohlson i fjor.(de selger den ikke i år av en eller annen grund  :p ) bilde blir overkommelig, men den liker ikke blutooth og mobil singnaler (gprs, wap ect) da skurrer det og styrer...

vill faktisk tru at en kabel hadde vært mye bedre..

9308224[/snapback]

 

 

takker for svar, hvor mye bedre/ dårligere blir det enn DVD, normale analoge tv signaler?! og hvor mye betalte du for den?

9308655[/snapback]

 

 

 

min sender/mottager er dorligere enn En dvd film. og det er ett jallajalla merke.

prisen var rundt 400 kr.

Lenke til kommentar
Hei hei. jeg har i en lengre tid vært lei av å brenne ut dvd'er for å se dem på tv'en og for deretter å kaste plata.

 

Hvis du gjør dette ofte, hvorfor ikke investere et par tiere i en DVD-RW-plate som du kan formatere og bruke om igjen?

 

 

Disse trådløse senderene bruker komposittsignal og er følsomme pga lav sendereffekt, og jeg vil kalle kvaliteten "noe bedre enn VHS".

Lenke til kommentar
Hei hei. jeg har i en lengre tid vært lei av å brenne ut dvd'er for å se dem på tv'en og for deretter å kaste plata.

 

Hvis du gjør dette ofte, hvorfor ikke investere et par tiere i en DVD-RW-plate som du kan formatere og bruke om igjen?

 

 

Disse trådløse senderene bruker komposittsignal og er følsomme pga lav sendereffekt, og jeg vil kalle kvaliteten "noe bedre enn VHS".

9309283[/snapback]

 

 

ok, det likte jeg ikke å høre.. som sakt er jeg lei av brenning. men vist jeg skal invistere i kabler blir det vel digitale signaler, det blir vel noe bedre selv om det er enn 10-12m lang? og hva heter disse kablene? for både lyd og bilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...