Bob Sacamano Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 (endret) Som du ser får jeg ikke med all teksten. Jeg hadde IKKE dette problemet for litt siden, det ble bare plutselig sånn :/ Hva kan jeg gjøre?(bruker vista). Bra spill forresten. Endret 18. august 2007 av LpIsBackForYou
Haunts Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 prøvd å reinstallere? tror det er sånn at du kan lagre dine saved games så du ikke trenger å begynne helt på nytt
Bob Sacamano Skrevet 18. august 2007 Forfatter Skrevet 18. august 2007 (endret) prøvd å reinstallere? tror det er sånn at du kan lagre dine saved games så du ikke trenger å begynne helt på nytt 9307793[/snapback] Takk, skal prøve det. EDIT: Trenger jeg bare å lage saved games filen? Endret 18. august 2007 av LpIsBackForYou
Gormers Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 (endret) Jeg har hørt at det finnes en egen patch for dette spillet for vista XD Må være et av de gamleste spilla som det har blitt patcha til. Hvor vet jeg ikke dessverre. edit: her http://www.gamespot.com/pc/adventure/longe...=tabs;downloads Et noob spørsmål, men det er vel slik at hvis du tar den nyeste patchen som finnes i et spill (ser på nummeret), så får du vel også alle de forrige installert? Endret 18. august 2007 av gormers
Zeph Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 (endret) Har du norsk versjon av spelet må du laste ned norsk versjon av oppdateringen. http://www.longestjourney.com/help/patches/ Et noob spørsmål, men det er vel slik at hvis du tar den nyeste patchen som finnes i et spill (ser på nummeret), så får du vel også alle de forrige installert? Stemmer det ja. Endret 18. august 2007 av Zeph
T-Bear91 Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 (endret) den lengste reisen 1 og 2 er bra har spilt igjennom en'ern en del ganger Endret 18. august 2007 av BloodSpiller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå