Foxtrot-1 Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 Etter jeg loddet ladekomponentet i laptopen startet problemet. Først slo den seg av etter noen minutter, og nå vil den ikke på i det hele tatt. Første fant jeg ut at jeg hadde glemt å sette i cpu vifta:S. Men den ville starte etter dette, og det luktet ikke brent. Nå vil den ikke starte i det hele tatt. Den er helt død, og den tar ikke til seg strøm. Noen som har en anelse om hva det kan være. Alle kabler er sjekket. Takker for evnt. svar:)
SpecialForce Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 Det ser ut til at du er ute å kjøre... Sett disken inni en stasjonær kjøp en ny laptop og: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Voilá problemet er løst!
Foxtrot-1 Skrevet 19. august 2007 Forfatter Skrevet 19. august 2007 Akkuratt det hadde jeg ikke behøvd noen hjelp til å finne ut... Noen som kan komme med hjelp eller en mulig utvei?
SpecialForce Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 (endret) Jeg ser dessverre ingen annen mulighet enn dette. Jeg tror du må oppgi å få denne fikset og sette disken i en annen pc som sagt. Lykke til anyway Endret 28. september 2007 av SpecialForce
Foxtrot-1 Skrevet 28. september 2007 Forfatter Skrevet 28. september 2007 takk for hjelpen. Har byttet hk.. det hjalp.
SpecialForce Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Du må ha vært veldig ustø på hånden hvis HK gikk... Grattis med fungerende bærbar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå