Hayate Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 Hei, jeg er en lvl 68 hunter som er specca med Beastmastery og jeg lurer på hvordan jeg skal Specce meg som lvl 70, jeg satser på og raide for det meste og litt pvp, Kan noen si meg hvordan jeg skal specce? sende bilde elns Takk
øl_i_tastaturet Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 Hei, jeg er en lvl 68 hunter som er specca med Beastmastery og jeg lurer på hvordan jeg skal Specce meg som lvl 70, jeg satser på og raide for det meste og litt pvp, Kan noen si meg hvordan jeg skal specce? sende bilde elns Takk 9306131[/snapback] Velg og vrak.
Elys Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Hei, jeg er en lvl 68 hunter som er specca med Beastmastery og jeg lurer på hvordan jeg skal Specce meg som lvl 70, jeg satser på og raide for det meste og litt pvp, Kan noen si meg hvordan jeg skal specce? sende bilde elns Takk 9306131[/snapback] Velg og vrak. 9306400[/snapback] http://www.wowhead.com/?talent=mtbM0gxRquVoVxbRV Om dere har flere hunters i raidgruppa kan dere godt avtale hvem som tar Improved Hunter's Mark og gå for Efficiency istedet. Du kan også kutte ett poeng i Frenzy til fordel for Animal Handler så pet får mer +hit
TronDoZY Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 jeg har personlig : 0/41/19 Funker fint det, ligger på toppen av DPS lista i både raids og vanlige grupper + at hvis du får 2 deler fra settet jeg bruker (husker faen ikke hva det het -.-) så kan du holde en fiende i en trap så lenge du vil, noe som gjør deg mer ettertraktet i grupper og raids.
maglame Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Du kan ha suksess med både BM / MM / SV (survival) i alt fra grupper til raids og PvP. Du må se litt på din egen spillestil, gear og selvfølgelig hva du tror du vil like best. Bruker du peten din aktivt, har du en pet du liker godt? Kanskje specce BM. Har du mye attack power og intellect gear, men mindre agility? Velg MM. Har du massevis av agility og stamina? Velg SV Vanskelig å bare linke et build og si: dette er eneste du kan specce. :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå