Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Noen av dere som har lyst til å lage kamptråd for neste ukes dyst? Bring it on bitsjes.

3-0 til Man Utd, kommer til å bli en gåtur i parkinho.

Jeg kan sikkert mekke en tråd på mandag eller noe.

Nasri - RvP - Shava kommer forresten til å rive forsvaret deres i fillebiter.

Edit: Flott, Hegland!

Endret av Le Professeur
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Don't drink and type.

Skrevet (endret)

er så kjekt når United supporterene er så sikker på at det blir en lett match. Gjør at seieren smaker mye bedre

hihi :D

abebayor4.jpg

Endret av andre3028
Skrevet

Tror det blir Arsenal - Pool kamp på meg i April, fikk vite idag at klasseturen til London er uka før kampen, blir dyrt å være igjen i London to dager ekstra men definitivt verdt det om jeg får tak i tickets. Håper på det beste!

tilfeldigvis også uka med returkampen i kvarten i CL, kan det være jeg er så heldig? :D

• Liker 2
Skrevet

Tror det blir Arsenal - Pool kamp på meg i April, fikk vite idag at klasseturen til London er uka før kampen, blir dyrt å være igjen i London to dager ekstra men definitivt verdt det om jeg får tak i tickets. Håper på det beste!

tilfeldigvis også uka med returkampen i kvarten i CL, kan det være jeg er så heldig? :D

Fett! Jeg var på Arsenal - Pool for noen år siden da jeg var på klassetur. Må ha vært i 2006? Mener resultatet ble 3-0

Det blir dessverre ikke noen CL returkamp på deg, fordi vi vinner Europa League i år =)

Skrevet

Æsj, EL.

Svikter Gutta på onsdag klikker jeg, selv om jeg tror vi går videre uansett. Braga vinner ikke borte mot Shaktar, selv om det hadde vært temmelig herlig.

Skrevet

Æsj, EL.

Svikter Gutta på onsdag klikker jeg, selv om jeg tror vi går videre uansett. Braga vinner ikke borte mot Shaktar, selv om det hadde vært temmelig herlig.

Hehe, men ville du heller vunnet EL eller røket ut i 1/8 i CL? Rent hypotetisk altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...