Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dere som har ATVO abbonement, bør ta en titt på Friday Night Live nå!

Og takk for tipset, Torstein! Tar en tur innom byen i morgen, kjøper en trøye og klargjør meg til seriestart!

Endret av Liquidkey
Skrevet

Vil si at hjemmedrakten er mye fetere med long sleeves. Det er det jeg skal ha når jeg endelig kjøper den.

Jeg kommer til å teste begge i morgen.

Skal du ha trykk bakpå?

Skrevet

Jeg har langermet på nesten alle mine drakter, men jeg syns oppriktig talt det ser bedre ut med kortarmet på hjemmedrakten. Men for all del, kjøp det du vil ha :)

Skrevet

Ble kasta ut fra Three Lions en gang før, (det var en mandagsnatt og jeg var snydens), men jeg fikk inntrykk av at du må være parogtjue for å komme inn der? Bare på nattestid det kanskje? Danielzu, du vet sikkert dette?

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Har bare v'rt i Trheim 2 ganger, men Three Lion (p[ solsiden_) er vel det beste.

Three Lions er ikke på solsiden.

Alle er velkommen på three Lions når det vises fotball.

Jeg og noen kompiser har booket HELE 2.etasje til imorgen. :cool:

Skrevet

Vis det er en windows maskin du er på så må du ned til den røde firkantet i høyre hjørne det står ENG på og bytte til norsk. Ellers vet jeg ikke, klarer ofte å gjøre det selv ;)

Skrevet

Det skulle være spørsmålstegn bak den ja. Husker nada fra besøkene mine i Trheim, så gambla på ett av de fem stedene jeg har hørt om (Lade, Svartlamoen, Rosenborg, Ila, Sjøsiden og sykehuset).

Takk Big T :)

Skrevet

Det skulle være spørsmålstegn bak den ja. Husker nada fra besøkene mine i Trheim, så gambla på ett av de fem stedene jeg har hørt om (Lade, Svartlamoen, Rosenborg, Ila, Sjøsiden og sykehuset).

Takk Big T :)

Du har gradvis mindre skrivefeil for hvert innlegg. Rusen på vei ut? :p

Skrevet

Three Lions er nok det beste stedet å satse på. Møt opp tidlig til Arsenalkampen, kjipt å ikke få sitte oppe med resten av supporterene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...