skaftetryne32 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Yikes, en midtstopper på benk og det er 16 år gamle Marli Salmon.
Dagner Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) skaftetryne32 skrev (10 minutter siden): Yikes, en midtstopper på benk og det er 16 år gamle Marli Salmon. White var vel stopper før og Calafiori er jo over hele banen så litt fleksibilitet har vi om det trengs å rotere på posisjoner, men jeg er enig i at dette ikke er ideelt, heldigvis er både Rice og Martin gode på å bidra bakover Endret 1 time siden av Dagner
skaftetryne32 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Dagner skrev (1 minutt siden): White var vel stopper før og Calafiori er jo over hele banen så litt fleksibilitet har vi, men jeg er enig i at dette ikke er ideelt, heldigvis er både Rice og Martin gode på å bidra bakover Og Lewis-Skelly kan jo ta startplassen til både calafiori og Rice, begge fikser den midtstopper rollen lett, men like fullt da, det er litt latterlig at vi er der at vi må putte en 16 åring på benk, riktignok et genuint supertalent, men supertalenter i angrep og forsvar kan ikke helt sammenlignes 🤣
Dagner Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden Har jo sklidd som smør gjennom midtbanen våres i starten, alt for lett for Villa å bryte gjennom
MartinF Skrevet 28 minutter siden Skrevet 28 minutter siden For en forferdelig førsteomgang... Saka og Merino har vært shocking.
Dagner Skrevet 25 minutter siden Skrevet 25 minutter siden Skulle akkurat til å si det samme, spesielt Saka er langt ifra toppform. Til og med Zubimendi har fått til mer i Saka sin posisjon den ene gangen han av en eller annen grunn rotet seg frem på høyre ving Kan bytte ut både Saka, Merino og Eze for min del, og ja, vi har faktisk spillere på benk til å erstatte alle 3.
Dagner Skrevet 4 minutter siden Skrevet 4 minutter siden Trossard og Gyokeres inn. Fullt mulig å snu dette, Villa har ikke vært veldig god
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå