Gå til innhold

Bildetopic: Hvordan ser det ut, ut vinduet dit nå?

femftifem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Tromsø. Hvis du hadde lest profilen min hadde du kanskje funnet det ut.

Tatt fra tromsøya mot Tromsdalen, i bildet kan du se tromsøbrua og Ishavskatedralen :)

9401095[/snapback]

Så forferdelig mørkt det er "sørpå" (er det noen forummedlemmer som bor lengre nord enn jeg? :hmm: ) akkurat nå, lite gatebelysning?

Endret av IQ
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Her får dere en panorama :D

Legg merke te naboguttane på trampolina... tror de driver med noe sakar der, de kommer med stønnelyder hele tia :ermm:

Endret av KoffeinKanin
Skrevet (endret)

Prøvde så hardt jeg kunne å ta et bilde, men det var motlys som bare faen, så det gikk faktisk ikke. For å ikke skuffe dere har jeg derfor tegnet utsikten dere ellers ville sett på bildet.

Gullfjellet kom desverre ikke med på bildet, men jeg tegnet det på ved siden av så ingen skulle bli lei seg. Det pleier forresten ikke å være så mye rosa i utsikten min, men i dag var det av en eller annen grunn det. På grunn av en skogbrann for noen år tilbake er egentlig ikke Livvarden så grønn som dere ser på bildet, men jeg valgte allikevel å tegne det på den måten så dere skulle få se hvor fint det kan være.

Endret av Arbakadarba
Skrevet
Prøvde så hardt jeg kunne å ta et bilde, men det var motlys som bare faen, så det gikk faktisk ikke. For å ikke skuffe dere har jeg derfor tegnet utsikten dere ellers ville sett på bildet.

Gullfjellet kom desverre ikke med på bildet, men jeg tegnet det på ved siden av så ingen skulle bli lei seg. Det pleier forresten ikke å være så mye rosa i utsikten min, men i dag var det av en eller annen grunn det. På grunn av en skogbrann for noen år tilbake er egentlig ikke Livvarden så grønn som dere ser på bildet, men jeg valgte allikevel å tegne det på den måten så dere skulle få se hvor fint det kan være.

9409039[/snapback]

Ser ut til at vi har noe av den samme utsikten:)

Skrevet
Ser det er Tromsøværng :p

Jepp.

Fint vær i dag også:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
IMG_0299.jpg

Trampolina til søstra mi står rett nedfor vinduet mitt:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
IMG_0300.jpg
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Så god utsikt dere har :hrm:

Gjest medlem-105476
Skrevet (endret)

Min vakre utsikt her fra kjelleren :love:

Endret av medlem-105476

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...