Livert Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 (endret) Får ikke kjørt spillet i Vista, vet ikke om det må patches eller noe for å kunne kjøres? Det står på coveret at det er "XP only", men jeg hadde håpet at det var på grunn av at det ikke er et helt nytt spill. Endret 27. august 2007 av Livert
TFuru Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 En venn av meg greide å spille dette på Vista tror jeg, men kan ikke huske om dette var før han fikk Vista eller om han brukte XP da
Gjest medlem-105082 Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Jeg måtte hvertfall patche spillet for å få det til å kjøre på Vista. Prøv også i kompatibilitets modus med XP.
Livert Skrevet 17. august 2007 Forfatter Skrevet 17. august 2007 Har googla litt, ser ut til at mange har problemer med dette spillet...
Livert Skrevet 27. august 2007 Forfatter Skrevet 27. august 2007 Lasta ned siste oppdatering til spillet, nå funker det helt fint i Vista.
elf_man Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Har hatt min liggende i steam siden spillet ble sluppet. Har funket helt fint hele tiden her, men kan hende dette problemet ikke gjaldt for den utgaven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå