Gå til innhold

Har ikke fått pakken fra CDON, trenger hjelp. [Løst]


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte noen ting fra CDON.com 1/8-07 og varene ble sendt samme dagen, jeg sendte så en e-post til CDON da jeg fortsatt ikke hadde fått noen pakke 14/8-07 (det står. Jeg fikk svar fra de etter et par dager, men det eneste jeg fikk som svar var et kollinr. Jeg gikk så til posten.no for å skjekke nummeret, men da fikk jeg kun en melding hvor det stod "Fant ikke noe informasjon om pakken du søkte etter. Vennligst kontroller opplysningene du oppga." Jeg sendet så en e-post tilbake til CDON og sa i fra om dette, da fikk jeg dette svaret tilbake:

 

"Hei,

 

Det ser ut til at posten har opplyst oss det feile kollinr.

Jeg vil anbefale at du tar kontakt med postvesenet."

 

 

På nettsiden deres så står det forresten at "Om det har gått 14 dager uten at du har mottatt varer ber vi deg om å kontakte oss så vi kan hjelpe deg med å reklamere overfor Posten".

 

 

Hva skal jeg gjøre nå? Skal jeg kontakte posten? Hvordan skal posten klare å hjelpe meg hvis nummeret er feil?

 

Håper noen kan hjelpe meg siden jeg ikke er sikker på hva jeg bør gjøre.

Endret av Kake24
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bestilte noen ting fra CDON.com 1/8-07 og varene ble sendt samme dagen

Kan det være mulig at det går så raskt? Jeg bestillte noe for 1 uke siden (lagervare) og orderen ligger fortsatt ubehandlet i systemet.

 

Bekreftelse-mailen som kommer med en gang etter bestilling er gjennomført inneholder et Ordrenummer. Er ikke at du forveksler dette med et Kollinr. da? (hvordan ser dette Kollinummeret ut, bokstaver/tall?)

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt ting far CDON før, og de har ikke vært noe spessielt trege til å sende varen. Det er mulig at jeg husker feil også, at jeg ikke bestilte varen samme dagen som de sendte den, men jeg tror ikke det var senere enn dagen før.

 

Jeg forveksler nok ikke kollinummeret. De sendte meg nummeret i en egen e-post (2 uker etter at pakken var sendt) da jeg fortalte dem at jeg fortsatt ikke hadde fått pakken.

 

Her er svaret jeg fikk:

 

Hej,

 

De skickades 2007-08-01 med kolli-id CDxxxxxxxxxNO.

 

Vet ikke om det er farlig å legge ut nummeret jeg, men x-ene er iallfall forkjellige tall :)

Lenke til kommentar

Beklager dobbekpost, men jeg tenkte jeg skulle komme med litt informasjon i tilfelle noen følger med i denne saken.

 

Jeg ringte til posten og det var ikke noe de kunne gjøre siden nummeret ikke virket. De fortalte også at det er butikken som har ansvaret for pakken helt til den er levert (som CrZy_T allerede har sagt).

 

Nå har jeg sendt en ny e-post til CDON og så får jeg se hva de svarer.

Lenke til kommentar

noen postbud er VELDIG uansvalige! en gang jeg bestilte fra cdon fikk jeg en pakke stappa oppi naboens postkasse, for den hadde ikke plass i min, der sto den rett til vers, veldig synlig. sån at hvemsomhelst som gikk på gang/sykkelsti 1.5m unna kunne tatt den med seg. klagde til posten og siden har jeg ikke opplevd noe sånt mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...