Gå til innhold

VideoGamesPlus service spoersmaal?


Anbefalte innlegg

Min PayPal konto ble hacket for et par dager siden og alle transaksjoner stanset(inkludert PS3 bestillingen min til VG+) Noen som vet om det er mulig aa kanslerere en bestilling fra VG+ etter at det er bestillt?

 

Det hadde vaert mye lettere for meg aa bare bestille paa nytt med et annet VISA kort da PayPal VISA kortet er sperret og PayPal driver etterforskning paa kontoen min...

 

Tenkte jeg skulle ringe dem, men jeg er for oeyeblikket i hellas og gidder ikke bruke de siste kronene paa mobilen til aa ringe USA med blodprisene teleselskapene tar.

 

De svarer iallefall ikke paa mail akkurat naa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De pleier å være ganske kjappe på mail, så vet du det

 

Hvis den ikke er sendt så skal det være mulig å avbestille den.

Sjekk ordrestatus, hvis den fortsatt står som 'processing' skal det være mulig å avbestille tror jeg. Husk at de ikke har en egen 'cancel order', du får heller sende dem en mail med hva du skal avbestille, er vel kjekt hvis du inkluderer ordrenr også

 

 

EDIT: En ting til, du sier accounten din ble hacket - i så fall er det vel ikke mulig å hente penger ut ifra der i fra, og vil da tror VGP ikke sender deg en vare du ikke har betalt for :\

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar

Takk for svar.

 

Kontoen min er hacket og har "Limited Access" som PayPal velger og kalle det. Kan ikke sende ut noen penger.

 

Jeg tror at VG+ ordren gikk ut rett foer kontoen ble sperret, men jeg er ikke helt sikker.

Ordrestatusen var prossesing, men saa skiftet den til "Pending: ***DO NOT SHIP***" Sikkert paa grunn av melding fra PayPal.

 

Uansett, jeg skal ringe dem paa mandag og saa hoere om jeg kan kanslerere ordren jeg har inne naa aa saa bare legge inn en nye en hvor jeg betaler direkte med VISA. Det burde vaere mulig.

Lenke til kommentar
Det er flotte saker.

Hvis den blir sendt imorgen tidlig tipper jeg du har den innen lørran :D

9325085[/snapback]

 

Virker ikke helt som de fikk orden på sakene. Dagen gikk igår og ingen oppdatering skjedde. Men jeg ringte dem på ny nå netopp og forklarte alt sammen og da forsto de det skikkelig og sa de skulle få sendt den i løpet av dagen :D Så nå avhenger alt bare av DHL...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...