Gå til innhold

Sony Vaio endelig i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det beste er jo at man via linken kommer rett inn på en side med bare hvitt i midten på Netshop sine totalt ubrukelige nye websider :roll:

 

Stiller meg også svært tvilende til om Sony Norge gir noen som helst support eller garanti på disse.....

Endret av Amriden
Lenke til kommentar
Det beste er jo at man via linken kommer rett inn på en side med bare hvitt i midten på Netshop sine totalt ubrukelige nye websider  :roll:

 

Stiller meg også svært tvilende til om Sony Norge gir noen som helst support eller garanti på disse.....

9295983[/snapback]

 

garanti får bli mellom netshop og sony. som kunde er det butikken en skal klage til om noe svikter iirc.

Lenke til kommentar
Det beste er jo at man via linken kommer rett inn på en side med bare hvitt i midten på Netshop sine totalt ubrukelige nye websider  :roll:

 

Stiller meg også svært tvilende til om Sony Norge gir noen som helst support eller garanti på disse.....

9295983[/snapback]

 

garanti får bli mellom netshop og sony. som kunde er det butikken en skal klage til om noe svikter iirc.

9296140[/snapback]

 

Greit nok det, men som oftest så får man bedre 1. håndskunnskap ved å henvende seg direkte til produsent av maskinen.

Lenke til kommentar
Det beste er jo at man via linken kommer rett inn på en side med bare hvitt i midten på Netshop sine totalt ubrukelige nye websider  :roll:

 

Stiller meg også svært tvilende til om Sony Norge gir noen som helst support eller garanti på disse.....

9295983[/snapback]

 

garanti får bli mellom netshop og sony. som kunde er det butikken en skal klage til om noe svikter iirc.

9296140[/snapback]

 

Greit nok det, men som oftest så får man bedre 1. håndskunnskap ved å henvende seg direkte til produsent av maskinen.

9297093[/snapback]

 

mulig det, men jeg kunne banne på at denne prosedyren er nedfelt i norsk lov eller noe i den dur.

Lenke til kommentar
Det beste er jo at man via linken kommer rett inn på en side med bare hvitt i midten på Netshop sine totalt ubrukelige nye websider  :roll:

 

Stiller meg også svært tvilende til om Sony Norge gir noen som helst support eller garanti på disse.....

9295983[/snapback]

 

garanti får bli mellom netshop og sony. som kunde er det butikken en skal klage til om noe svikter iirc.

9296140[/snapback]

 

Greit nok det, men som oftest så får man bedre 1. håndskunnskap ved å henvende seg direkte til produsent av maskinen.

9297093[/snapback]

 

mulig det, men jeg kunne banne på at denne prosedyren er nedfelt i norsk lov eller noe i den dur.

9298710[/snapback]

 

 

Garanti er noe produsent eller forhandler tilbyr

 

reklamasjonsretten er nedfelt i Norsk lov og gjelder sluttkunde - salgsledd i dette tilfellet Netshop. Det eneste som vil et problem er om netshop går konkurs da normalt sony norge vil overta all reklamasjons ansvar. Men siden disse varene er handlet utenom sony systemet så vil jeg heller tvile på at det skjer ;)

 

edit fjerna et par leifer

Endret av Sorce
Lenke til kommentar

Den lettvektsmodellen så fin ut. Kunne likevel hatt lyst til å ha Super3G støtte i brikkesett eller i ekstra onboard-chip, pluss ett mer moderne skjermkort med HDMI utgang (gjerne 2 stykk, men det er vel for tidlig kanskje å ytre ønske om 2 stykk).

 

WiMax kommer kanskje også til bærbare en eller annen gang?

Lenke til kommentar
Det beste er jo at man via linken kommer rett inn på en side med bare hvitt i midten på Netshop sine totalt ubrukelige nye websider  :roll:

 

Stiller meg også svært tvilende til om Sony Norge gir noen som helst support eller garanti på disse.....

9295983[/snapback]

 

garanti får bli mellom netshop og sony. som kunde er det butikken en skal klage til om noe svikter iirc.

9296140[/snapback]

 

Greit nok det, men som oftest så får man bedre 1. håndskunnskap ved å henvende seg direkte til produsent av maskinen.

9297093[/snapback]

 

mulig det, men jeg kunne banne på at denne prosedyren er nedfelt i norsk lov eller noe i den dur.

9298710[/snapback]

 

 

Garanti er noe produsent eller forhandler tilbyr

 

reklamasjonsretten er nedfelt i Norsk lov og kjelder sluttkunde - salgsledd i dette tilfellet Netshop. Det eneste som vil et problem er om netshop går konkurs da normalt sony norge vil overta all reklamasjons ansvar. Men siden disse varene er handlet utenom sony systemet så vil jeg heller tvile på at det skjer ;)

9299121[/snapback]

 

vel takk for oppklaringen. tydligvis lett å blande sammen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...