Gå til innhold

LEGO Star Wars vs. LEGO Star Wars II


Bone

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

 

 

Som hardbarka LEGO OG(!) Star Wars -fan, så har jeg hatt KNALLMORO med LEGO Star Wars II - The Original Triology, som jeg har kjøpt til Xbox360! :love:

 

 

Jeg har ikke prøvd den "første" Star Wars, altså den som kom først -hvor episode I - III blir spilt! Så, derfor kommer spørsmålet..

 

Har noen av dere? Lurer på hva dere eventuelt synes om den ene i forhold til den andre.. Er "1'ern" like bra? Ikke fult så bra, men ikke så ille heller!? Nesten like bra? Bedre? :)

 

Ikke 100 % sikker, men TROR at den er å få tak i til "vanlig" Xbox; Vet dere da om den eventuell er kompatibel med 360'n!?

 

 

Takker for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Watchtower: Ah, tøft! :) ..får se om jeg legger inn bud, har et lite "fobi" mot brukte ting!? :p hehe.. Vi får se! :)

 

 

dark by design: At det var!? :ermm: ..tøft! :D ..vil det si at da kommer begge spillene i en slags dobbeltpakke, eller er det noe annet artig på gang? :)

Lenke til kommentar
Watchtower: Ah, tøft! :) ..får se om jeg legger inn bud, har et lite "fobi" mot brukte ting!? :p hehe.. Vi får se! :)

 

 

dark by design: At det var!? :ermm: ..tøft! :D ..vil det si at da kommer begge spillene i en slags dobbeltpakke, eller er det noe annet artig på gang? :)

9302075[/snapback]

Skal være begge spillene i en pakke. Skal være noe ekstra også, men har ikke satt meg inn hva det er.

 

Siden du liker Lego så er kan jeg informere om at også Lego Indiana Jones (basert på filmene på samme måte som Star Wars) og Lego Batman er på vei :)

Lenke til kommentar
det kommer en indiana jones 4 på kino snart også, gjør det ikke? :)

9316634[/snapback]

 

Yupp, i følge imfb.com mai 2008. Har også hørt at filmen skal være kjemisk fri for CGI-effekter, noe jeg faktisk er litt kult. Godt å høre at man fortsatt kan lage filmer på den gode gamle måten.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...