KongRudi Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 @KongRudi: Hva er galt med å ha en port av et ett år gammelt spill på topp 10-listen? Vi snakker tross alt om Gears of War her. Det er langt ifra alle PC-gamere som har en X360 i tillegg, og for dem burde Gears of War på PC være en veldig god nyhet. Dessuten vet vi allerede at spillet er vanvittig bra. Det har ikke blitt noe dårligere det siste året, og det har enda ikke kommet ut noe på noen plattform siden som topper det, synes jeg. Og ellers skjønte jeg ingenting av den siste setningen din. 9291750[/snapback] Har ikke 360 selv, og kommer til å vurdere å skaffe Gears til PC'n. Men når det er ett år gammelt spill så er det ikke akkuratt hot lenger, etter min mening. Sier ikke at det er dårlig, men det er det første spillet på den listen jeg hadde dumpet ut av den listen på bekostning av Crysis. :-/
.Marcus Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Gleder meg til Hellgate: London, jeg - hva som kommer høyt opp på listen og hva som ikke kommer på listen i det hele tatt er egentlig ganske irrelevant for min del.
Anthropod Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 (endret) Jeg tar utgangspunkt i denne artikkelen fra VG nett, og spør meg selv, er VG inhabile? Når Crysis ikke når opp på topp 10 listen over høstens hotteste spill lurer jeg på hva de tenker med. Når de rangerer "gammle" spill som mer "hote" enn nye spill vil jeg påstå at de er langt ute og kjører. Vil si at Assasins Creed fortjener en plass i tillegg... 9289383[/snapback] Dette er Rune Fjeld Olsens personlige mening om hva han tror blir bra. Han har ikke testet alle spillene, og det har ikke du heller, så ingen VET hva som blir best. Hvorfor Rune velger å la Gears of war komme på lista, men ikke Crysis, er kanskje litt rart. Du har likevel ingen grunn til å kalle han inhabil inhabil (mest om embedsmann, særl. dommer) som ikke har rett til å avgjøre en sak fordi han selv eller hans nærmeste har personlig interesse av avgjørelsen Dessuten er listen ment for "casual gamers" som ikke følger med på spillnyheter i det hele tatt ellers. Edit: @Prnkstr: Assassin's Creed kommer 9 november til alle plattformer kilde Endret 16. august 2007 av Anthropod
Prnkstr Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Edit: @Prnkstr: Assassin's Creed kommer 9 november til alle plattformer kilde 9292542[/snapback] Sweet:D yeah yeah...spilelr den nok på ps3 for grafikken uansett
MrL Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 The Witcher, Call of Duty 4: Modern Warfare eller Tabula Rasa burde vært byttet ut med Crysis, ingen tvil engang. Crysis er kåret til beste spill på E6 og E7, og ser drit bra ut, hvis ikke det er hot, så vet ikke jeg.
Camper_killer Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 The Witcher, Call of Duty 4: Modern Warfare eller Tabula Rasa burde vært byttet ut med Crysis, ingen tvil engang. Crysis er kåret til beste spill på E6 og E7, og ser drit bra ut, hvis ikke det er hot, så vet ikke jeg. 9292824[/snapback] ...Er ikke Crysis laget av EA? Det alene kvalifiserer til å ikke putte det på listen
TCi Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 yeah yeah...spilelr den nok på ps3 for grafikken uansett 9292676[/snapback] Det vil se stort sett identisk ut på alle plattformer... ...Er ikke Crysis laget av EA? Det alene kvalifiserer til å ikke putte det på listen 9295941[/snapback] Nei, Crysis lages av Crytek, en tysk utvikler. Skill mellom utgiver og utvikler. Skjønner ikke hvorfor alle skal klage på Topp X lister hele tiden. Det er snakk om personlige meninger og folk er forskjellige. Ut i fra det jeg ser er ikke VG like opptatt av grafikk som mange her ser ut til å være. At et spill har god grafikk gjør det ikke direkte til et godt spill. Uansett skal jeg ha Half Life 2: Episode 2 på den listen der, gleder meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå